אא

מיזוג קנדי: WestJet תרכוש את Sunwing Airlines

העסקה תפגיש שני סיפורי הצלחה מובהקים של חברות תעופה קנדיות ותספק אפשרויות חדשות וערך גדול יותר עבור הנוסעים בשוקי הפנאי והתיירות המתרחבים במהירות

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

בשבוע שעבר WestJet ו-Sunwing הודיעו כי הגיעו להסכם סופי שלפיו קבוצת החברות WestJet תרכוש את Sunwing Vacations ו-Sunwing Airlines.

העסקה תפגיש שני סיפורי הצלחה מובהקים של חברות תעופה ותיירות קנדיות ותספק אפשרויות חדשות וערך גדול יותר עבור הנוסעים בשוקי הפנאי והתיירות המתרחבים במהירות. השילוב יאפשר לשתי החברות להגן וליצור מקומות עבודה ולבנות מחדש כוח בתעשיית התיירות הקנדית בזמן קריטי.

קבוצת החברות של WestJet תתרחב ותכלול את חברת הלואו קוסט Sunwing Airlines. רכישה זו תשפר את יכולתה של קבוצת WestJet להציע תעריפים נוחים יותר על ידי הרחבה מיידית של טביעת הרגל הזולה שלה בקנדה.

עתה קבוצת WestJet פרסמה הצהרה בעקבות הוצאת צו של ממשלת קנדה שקבע כי הרכישה המוצעת של Sunwing Vacations ו-Sunwing Airlines היא לטובת הציבור, תוך התחשבות באמצעים מסוימים.

"אנו שמחים שהסקירה הרגולטורית של העסקה הושלמה כעת", אמרה אנג'לה אייברי, סגנית נשיא קבוצת WestJet ומנהלת משאבי אנוש, תאגידים וקיימות. "אנו מודים לשר התחבורה ולממונה על ההגבלים, ולצוות התחבורה בקנדה, לשכת הההגבלים וסוכנות התחבורה הקנדית, על מאמציהם לבדוק את העסקה".

הוצאת הצו מהווה אבן דרך חשובה בתהליך לקראת סגירת העסקה.

קבוצת החברות של WestJet
ב-27 שנים של שירות בקנדה, WestJet קיצצה את מחירי הטיסה בחצי והגדילה את כמות הטסים בקנדה ליותר מ-50%. WestJet הושקה ב-1996 עם שלושה מטוסים, 250 עובדים וחמישה יעדים, וגדלה עם השנים ליותר מ-180 מטוסים, 14,000 עובדים ויותר מ-100 יעדים ב-23 מדינות, טרום מגיפה.

מאז תחילת המגיפה, קבוצת החברות של WestJet בנתה מסגרת שכבתית של אמצעי בטיחות כדי להבטיח שהקנדים יוכלו להמשיך לטוס בבטחה ובאחריות באמצעות תוכנית ההיגיינה Safety Above All של חברת התעופה. במהלך תקופה זו, WestJet שמרה על מעמדה כאחת מ-10 חברות התעופה המובילות בצפון אמריקה.

Sunwing Airlines

חברת לואו קוסט קנדית שבסיסה בטורונטו, אונטריו. החברה מציעה שירותי שכר וצ'רטר מקנדה ומארצות הברית ליעדים בתוך ארצות הברית, מקסיקו, האיים הקריביים, מרכז אמריקה ודרום אמריקה בחודשי החורף.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: wetjetsunwings

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: