אא

ארה״ב: נוסע מפנסילבניה נתפס עם אקדח טעון בתיקו בשדה״ת JFK

בשנה שעברה, שוטרי ה-TSA מנעו מ-7 נוסעים לעבור דרך מחסומים בנמל התעופה JFK עם אקדחים, כולם היו טעונים. בשנה שעברה נתפסו 6,542 כלי נשק ב-262 מתוך 430 עמדות בידוק ביטחוניות של נמל התעופה בארה״ב

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

נוסע מפנסילבניה, נעצר בשדה התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי ​​ביום חמישי האחרון (9 במרץ) לאחר שקציני מינהל אבטחת התחבורה (TSA) זיהו אקדח טעון בתיקו של האיש.

האקדח נתפס כאשר האיש, תושב פנסילבניה, נכנס למחסום הביטחוני ומכונת השיקוף התריעה על האקדח שבתיק היד שלו. הנשק נתפס על ידי משטרת רשות שדה״ת של JFK שהחרימה את האקדח ועצרה אותו. האיש טען fh לא ידע שהאקדח נמצא בתיק שלו.

בנוסף למעצר, הנוסע החמוש עומד כעת בפני עונש אזרחי חמור על הבאת אקדח למחסום ביטחוני של ה-TSA, המינהל הפדרלי של אבטחת התעופה בארה״ב. העונש על נשיאת נשק עלה לא מכבר ל-15,000 דולר.

"אסור להשתמש באקדחים דרך שום מחסום ביטחוני בשדה התעופה", אמר ג'ון אסיג, מנהל האבטחה הפדרלי שלה- TSA האחראי על האבטחה בשדה״ת ב-JFK. "השוטרים שלנו מאומנים היטב ועירניים uאני מקווה שהמעצר הזה יהווה תזכורת לtbaho אחרים לא להביא את הרובים שלהם למחסומים שלנו ב-JFK או בכל שדה תעופה אחר. נסיעה עם אקדח טעון שאתה אפילו לא יודע שאתה נושא הוא דאגה לבטיחות הציבור, בהתחשב בכך שהתיק עלול להיות לא במקום או שהנשק עלול להשתחרר בטעות במהלך חיפוש בתיק. אנו שמחים לדאוג שכלי ירייה נוסעים עם בעליהם כל עוד האקדחים פרוקים וארוזים כמו שצריך".

זה המקרה השני ש-TSA תופס בשדה התעופה בניו יורק השנה. בשנה שעברה, שוטרי TSA מנעו משבעה כלי נשק לעבור דרך מחסומים בנמל התעופה JFK, כולם היו טעונים. בשנה שעברה נתפסו 6,542 כלי נשק ב-262 מתוך 430 עמדות בידוק ביטחוניות של נמל התעופה ברחבי הארץ. שמונים ושמונה אחוזים מהנשקים האלה היו טעונים.

נוסעים רשאים לנסוע עם נשק חם בכבודה שנרשמה. יש לפרוק את כלי הנשק ולאחר מכן לארוז באריזה נעולה עם צד קשיח. יש לקחת את התיק הנעול לדלפק הצ'ק-אין של חברת התעופה כדי להכריז עליו. ל-TSA יש פרטים על הדרך הנכונה לנסוע עם נשק חם באתר האינטרנט שלה.

חוקי החזקת כלי ירייה משתנים בהתאם למדינה וליישוב ולבעלי נשק מוטלת החובה להבטיח שהם אינם מפרים חוקי נשק מקומיים. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: JFK

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: