אא

חברת תעופה שרכשה מטוס איירבוס מגלובל כנפיים ליסינג ביטלה הרכישה כי לא עמד בתנאים

חזרה בה: חברת התעופה הנמצאת בהקמה טוענת שממצאים שעלו על ידה לא תוקנו ולפיכך, דורשת לקבל בחזרה מקדמה ששילמה בסך כ-2 מיליון דולר. גלובל כנפיים ליסינג דוחה את הטענות

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת גלובל כנפיים ליסינג, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, הודיעה כי חברת תעופה שרכשה ממנה מטוס דגם איירבוס 330-200 שבבעלותה, הודיעה על ביטול עסקת רכישת המטוס.

המטוס היה אמור להימכר לחברת התעופה המצויה בהליך הקמה, אולם ביום חמישי האחרון מסרה הרוכשת לגלובל כנפיים ליסינג הודעה בדבר ביטול ההסכם בטענה כי הודעת הביטול שלה מבוססת בעיקרה על אי התאמת המטוס לתנאים הנדרשים בהסכם.

הודיעה על היעדר הסכמה בדבר הממצאים הדורשים תיקון במטוס עד למועד שנקבע לכך בהסכם, ועל כך שהממצאים שהועלו על ידה לא תוקנו עד למועד שנקבע בהסכם המכירה להשלמת העסקה, והעסקה לא נסגרה עד למועד האמור. כמו כן הודיעה הרוכשת לגלובל כנפיים ליסינג על דרישתה לקבל בחזרה את המקדמה שניתנה לגלובל ליסינג בסך של 2 מיליון דולר.

בהמשך להודעת הביטול האמורה של הרוכשת, הודיעה גלובל כנפיים ליסינג לרוכשת כי היא דוחה את טענות הרוכשת כאמור לעיל, כי לשיטתה המטוס מוכן למסירה והרוכשת נסוגה מהעסקה והודיעה על סיום ההתקשרות שלא כדין ושלא בתום לב.

גלובל כנפיים ליסינג תבחן את החלופות העומדות בפניה בקשר עם ולאור נסיגת הרוכשת מהעסקה, כמו גם קידום חלופות אחרות ביחס להחכרת המטוס או מכירתו ללקוח אחר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: גלובל כנפיים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: