אא

טכנופלס ונצ'רס: המו"מ למיזוג עם ארקיע נמשך במתווה שונה

אחרי שהסתיימה תקופת הבלעדיות למשך 45 יום, חברת טכנופלס ונצ'רס מעדכנת כי טרם התקבל אישור מארקיע, המוחזקת 30% ע"י עובדיה, למתווה המוצע להשלמת העסקה

צילום: יחצ ארקיע צילום: יחצ ארקיע

חברת טכנולפס ונצ'רס הנמצאת במו"מ עם ארקיע למיזוג של ארקיע עם השלד הבורסאי של החברה, מעדכנת היום (שני) כי המו"מ בין הצדדים נמשך אך במתווה שונה.

לפי ההסכם בין הצדדים, הסתיימה תקופה של 45 יום שבה החברות לא ניהלו מו"מ עם גופים אחרים או יתקשרו איתם.

לפי ההסכם הראשוני, ארקיע אמורה הייתה לקבל כ-76% ממניות החברה הממוזגת ואילו בעלי מניות טכנופלס אמורים היו לקבל את 24% המניות הנותרות. כעת, טכנופלס ונצ'רס מעדכנת בדיווח לבורסה כי "הצדדים מצויים בהליך מו"מ במסגרת מתווה שונה מהמתווה הראשוני כפי שהוסכם עליו במזכר ההבנות".

עוד מוסיפה החברה כי, "טרם התקבל אישור מצד ארקיע למתווה המוצע וכי השלמת העסקה, ככל שתושלם, כפופה להסכמת הצדדים על תנאי העסקה, ניסוח וחתימה על הסכם מחייב אשר יהיה מוסכם על הצדדים, השלמת בדיקת נאותות הדדית לשביעות רצון הצדדים ואישור ההסכם המחייב בידי האורגנים המוסמכים של הצדדים".

יצוין כי האחים נקש מחזיקים ב-70% ממניות ארקיע וב-30% הנותרים מחזיקים עובדי ארקיע באמצעות חברת תו"ת, וכל הסכם מחייב את הסכמת העובדים שיצטרכו להפחית מהאחוזים שלהם בצורה ניכרת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: