אא

חופשה בעיר – נגיעה קטנה של חו"ל ליד הבית

חופשה בעיר גדולה כמו תל אביב, הרצליה וירושלים מאפשרת ליהנות מחוויה עירונית מיוחדת ומלהיבה בלי לנסוע רחוק מדי או לעבור בשדה התעופה. תוכן פרסומי

צילום: נועם חן צילום: נועם חן

כאשר אנחנו חושבים על חופשה, ייתכן שקודם כול תעלה במוחנו המחשבה על יעדים רחוקים ואקזוטיים, אבל האמת היא שחופשה לא באמת צריכה לדרוש נסיעות ארוכות או טיסות מורכבות – לעתים ניתן למצוא אותה ממש לא רחוק מהבית. חופשה עירונית קצרה היא טרנד שצובר תאוצה בשנים האחרונות, והיא מאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו לצאת מהשגרה היומיומית וליהנות מכמה ימים של פינוקים ובילויים באווירה תוססת ומיוחדת.

ישראל היא אמנם מדינה קטנה, אך יש בה כמה יעדים עירוניים מעניינים שכדאי שתזכרו לחופשה הבאה שלכם, ובראשם הערים תל אביב, ירושלים והרצליה, המציעות כל אחת חוויה שונה וייחודית.

חופשה תוססת בתל אביב

אין צורך להכביר במילים על מגוון האטרקציות, הבילויים, המסעדות והאתרים שמציעה למבקריה העיר הגדולה תל אביב. עם חוף ים ארוך ונוח, טיילת יפיפייה, שווקים ומתחמי קניות מיוחדים, חיי לילה ותרבות ועוד ועוד, היא מהווה יעד תיירותי אהוב על ישראלים וזרים כאחד. ואפילו אם כל שנדרש מצדכם הוא נסיעה קצרה אל העיר, כשתגיעו ותבינו שאתם יכולים להשאיר את הרכב בחניה ולטייל ברגל או באופניים כמו המקומיים – תרגישו שמדובר בחוויה בטעם של חו"ל שטרם חוויתם.

אם אתם מחפשים מלון בתל אביב על הים שיאפשר לכם גישה מהירה ונוחה אל החוף ומבט קסום אל השקיעה, יש שני מלונות בתל אביב שכדאי שתכירו – מלון הרברט סמואל אופרה ומלון דה הרברט, ששניהם ממוקמים מול הים ולצד הטיילת, במיקום מרכזי בעיר.

צילום: דנה פרידלנדרצילום: דנה פרידלנדר

מלון הרברט סמואל אופרה תל אביב, הממוקם בבניין היסטורי במרכז הטיילת ועיצובו מתכתב עם ימיה הראשונים של העיר תל אביב, מציע מגוון חדרי יוקרה מעוצבים, לובי מפואר ובריכה מרהיבה על גג המלון, הצופה אל הים. תוכלו ליהנות מחופשה זוגית רומנטית או מחופשה משפחתית מגבשת, ואם אתם חוגגים אירוע מיוחד – תוכלו ליהנות מסוויטה מפנקת עם מרפסת פרטית לנוף הכחול הנפלא. בסמוך למלון זה, ממוקם מלון הבוטיק דה הרברט, שגם הוא ממוקם במבנה מרהיב לשימור. המלון שימש בעבר כמלון "מונופול"', אחד המלונות הראשונים בשנות ה-30 של המאה הקודמת. השילוב בין האלמנטים ההיסטוריים לאלו המודרניים בחדרי המלון ובחללים הציבוריים שבו יוצר חוויה אסתטית וחושית נפלאה ועוטף את האורחים באווירה מיוחדת של פעם.   

צילום: דנה פרידלנדרצילום: דנה פרידלנדר

חופשה עם קסם היסטורי בירושלים

כמו תל אביב, גם ירושלים היא יעד תיירותי מרכזי האהוב על רבים, וזאת בשל המגוון העצום של האתרים ההיסטוריים והתרבותיים בעיר, שמושכים מבקרים ומאמינים מכל העולם. בילוי חופשה קצרה בעיר הבירה יאפשר לכם להכיר את העיר בצורה רגועה יותר, בהליכה או בנסיעה ברכבת הקלה, וליהנות מארוחה טובה בשוק מחנה יהודה או בעיר העתיקה, מביקור במוזיאון או בכותל ומשלל אפשרויות נוספות שמציעה העיר.

מלון בוטיק בירושלים הוא דרך נפלאה ליהנות מחוויה עירונית אינטימית בעיר. מלון הרברט סמואל ירושלים ממוקם במיקום מרכזי והוא מציע חוויה מלכותית ומפנקת במיוחד לאורחיו. חדרי מלון מעוצבים בהשראה ירושלמית, אבזור מפנק של מכונת אספרסו, טלוויזיה חכמה ועוד, בר גג הצופה אל העיר העתיקה, מתחם ספא מפנק ולובי אלגנטי במיוחד – כל אלו יהפכו את החופשה העירונית שלכם בירושלים לבלתי נשכחת.   

חופשה יוקרתית בהרצליה

אפשרות מעניינת אחרת לאלו מכם המחפשים יעד לחופשה עירונית מוצלחת היא העיר הרצליה, השוכנת לצד חופים מהיפים ביותר בארץ ויש בה סצנה קולינרית מעניינת ומתחמי קניות ברמה גבוהה שמהם תוכלו ליהנות בחופשה קצרה בעיר. מלון הרברט סמואל אוקיינוס סוויטס הרצליה הוא מלון בוטיק בהרצליה המציע לכם מיקום מצוין לצד המרינה של העיר, במרחק הליכה קצר ממסעדות, חנויות וכמובן – הים. תוכלו ללון בחדר או בסוויטה יפיפיים, לאכול ארוחת בוקר במסעדת המלון הנפלאה, להתאמן בחדר הכושר המאובזר וליהנות מהבריכה הגדולה, וכל זאת אל מול הנוף הקסום של הים הכחול והסירות. 

חופשה בעיר בישראל היא דרך נפלאה ליהנות מחוויה תיירותית מיוחדת באווירה אורבנית מלהיבה ומלאת פינוקים. בין אם תבחרו בהרצליה, בתל אביב או בירושלים – החוויה שלכם מתחילה לפני הכול במלון שתבחרו לבלות בו. אז כדאי שתבחרו נכון.

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תל אביבירושליםהרצליה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: