אא

שיא בתיירות לתאילנד: 48 אלף ישראלים ביקרו בחודשיים הראשונים של השנה בתאילנד

הנתונים נמסרו במסגרת ביקור של בכירי ענף התיירות של תאילנד בישראל. בכיר מרשות התיירות של תאילנד: ״התיירות מישראל לתאילנד הולכת וגוברת, צופים שמגמה זו תימשך גם ב-2023...זוכרים עדיין כיצד סייעתם לנו מיד לאחר פתיחת תאילנד לתיירות״

קרדיט: לשכת התיירות של תאילנד קרדיט: לשכת התיירות של תאילנד

משלחת של 46 אנשי תיירות מתאילנד מבקרת בימים אלה בישראל היום, לצורך יצירת קשרים עסקיים עם אנשי תיירות ישראלים.

באירוע חגיגי שנערך במלון דן בתל אביב נפגשו התאילנדים עם בכירי סוכני הנסיעות ומובילי חברות התיירות בישראל וקיבלו סקירות שוק עדכניות על התיירות בשתי המדינות.
את המשלחת אירחה לשכת התיירות של תאילנד בישראל, המופעלת על ידי חברת טרנובה
הישראלית. הוביל את המשלחת מנהל אירופה, אפריקה והמזרח התיכון ברשות התיירות של תאילנד (TAT), טיראסיל טאפאן, שבירך את אנשי התיירות הישראל: ״התיירות מישראל לתאילנד הולכת וגוברת, ואנו צופים שמגמה זו תימשך גם בשנת 2023. אנו זוכרים עדיין כיצד סייעתם לנו מיד לאחר פתיחת תאילנד לתיירות לאחר תקופת הקורונה, בהיותכם הראשונים להגיע לאי פוקט שנפתח אז, וכעת נשמח לסייע לכם בכל היבטי התיירות של ישראלים למדינה״.
יו”ר חברת טרנובה, דב קלמן, אמר באירוע כי “תאילנד תמיד היתה מיוחדת במינה בעיני הישראלים, וכיום היא מותג של ממש לחופשה מפנקת ומרגשת שאין כמוה. התיירים הישראלים מצביעים ברגליים, ושוברים שיאים במספר הנסיעות לתאילנד. שיתופי הפעולה הנרקמים כאן, בין אנשי התיירות הישראלים והתאילנדים, יפתחו בפני התייר הישראלי איזורים חדשים, בתי מלון חדשים, אטרקציות ואפשרויות חדשות״.

מאז חידוש התיירות לתאילנד, לאחר תקופת הקורונה, שברה ישראל שיאים במספר התיירים לתאילנד. בחודשים הראשונים ניצבה ישראל במקום השני בעולם במספר התיירים לתאילנד במספרים אבסולוטיים, שנייה רק לארה״ב.

במהלך 2022 נכנסו לתאילנד לא פחות מ-146,000 ישראלים, וזאת לעומת כ-196,000 בשנת 2019, כלומר שיעור של 75% משנת השיא שלפני הקורונה – שיעור התאוששות מהגבוהים בעולם.

פוקט. צילום: ספיר פרץ זילברמןפוקט. צילום: ספיר פרץ זילברמן

נתון נוסף הוא שישראל ניצבת במקום הראשון במספר התיירים לתאילנד לנפש בשנת
בשנת 2022 מבין כל מדינות אירופה ואמריקה. כבר עתה נראה ש-2023 תשבור שיאים אלה, שכן בחודשיים הראשונים השנה נכנסו לתאילנד כ-48 אלף ישראלים, וזאת לעומת
כ-35 אלף ב-2019 – גידול של 37 אחוזים.

הודעתה הדרמטית של עומאן לפני כשבועיים, שתאפשר מעבר של טיסות ישראליות מעל שטחה האווירי. טיסת אל על הראשונה שטסה בנתיג המקוצר לבנגקוק באחרונה צלחה את המרחק בכ- 7 וחצי שעות בלבד, וזאת לעומת כ-11 שעות טיסה עד היום.

בנוסף, צופים בשלכת התיירות של תאילנד, כי קיצור נתיב הטיסה לתאילנד צפוי להוביל לכניסת חברות תעופה נוספות שיטוסו למדינה, להוזלת מחירי הטיסה באופן משמעותי, ולהגברת התחרות בקו זה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תאילנד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: