אא

דלתא אייר ליינס תציע ארוחות ידידותיות לילדים

הארוחות הן השיפורים האחרונים לתפריט של דלתא אייר ליינס הכולל גם את חזרתה של עגלת הקינוחים האהובה של Delta One

צילום: יחצ דלתא צילום: יחצ דלתא

הלקוחות הצעירים ביותר של דלתא אייר ליינס יוכלו בקרוב ליהנות מארוחות בטיסה שהוכנו במיוחד עבורם. החל מה-1 באפריל, ניתן יהיה להזמין ארוחות אלה מראש עבור הטסים הצעירים.

הארוחות מאוזנות היטב וכוללות מגוון פירות, ירקות, במרקם צבעים. השפים של דלתא התמקצעו במיוחד בתפריטי ארוחות ילדים מסורתיות כדי לפתח פריטים שישמחו את הילדים והוריהם כאחד.

תפריט ארוחת הבוקר כולל פרנץ' טוסט עם סירופ, ביצים מקושקשות, מבחר פירות ומאפינס אוכמניות קטן. ארוחת הצהריים והערב היא טורטליני גבינה עם רוטב מרינרה וגבינת פרמזן, גזר וברוקולי עם רוטב ראנץ', מבחר עוגיות פירות ועוגיות גרהם.

לקוחות יוכלו להזמין ארוחות מיוחדות אלו החל מה-23 במרץ עבור טיסות החל מ-1 באפריל. יש להזמינן לפחות 24 שעות מראש והן מוצעות בטיסות בינלאומיות ארוכות טווח וברוב טיסות הפנים ללקוחות במחלקה הראשונה.

החזרה של ארוחות הילדים היא העדכון האחרון לתפריט המזון והמשקאות המרענן של דלתא. לא מזמן דלתא הודיעה על החזרת עגלת הקינוחים האהובה של Delta One.

עגלת הפינוקים כוללת צלחות קינוחים, פירות, גבינות וגלידת סנדאי. עגלת הקינוחים Delta One זמינה בטיסות בינלאומיות; האפשרויות משתנות בהתאם למוצא הטיסה.

"הארוחה והמשקה שלך על הסיפון לא צריכים להיות שונים מהמסעדה שלך בבית, וזו הסיבה שאנחנו כל הזמן ממציאים מחדש את השירות המשולב שלנו בדלתא. אנחנו תמיד רוצים להפתיע ולשמח את הלקוחות שלנו עם אפשרויות תפריט עונתיות, טריות ומהנות", אמרה קריסטן מניון טיילור, סמנכ"לית בכירה האחראית על השירות בטיסה בדלתא.

צילום: יחצ דלתאצילום: יחצ דלתא

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא אייר ליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: