אא

רשת פתאל וביה"ח איכילוב חנכו את "לב פתאל איכילוב" לילדים מאושפזים עם מחלות מורכבות

המלונית שנפתחה בהשקעה של 11 מיליון ₪, הינה הראשונה שרשת פתאל תורמת. המלונית השנייה צפויה להיפתח בחודשים הקרובים בסמוך לקריה הרפואית רמב"ם בחיפה. דוד פתאל: ״מתפלל ומקווה כי בסופו של יום המלוניות יהיו ריקות מאדם"

מימין: מגן, הרב לאו, פתאל וגמזו. צילום יח"צ דנה קופל מימין: מגן, הרב לאו, פתאל וגמזו. צילום יח"צ דנה קופל

רשת מלונות פתאל וביה״ח איכילוב חנכו את המלונית ״לב פתאל איכילוב״, עבור ילדים מאושפזים עם מחלות מורכבות ובני משפחותיהם.

הטקס של פתיחת המלונית "לב פתאל איכילוב" וקביעת המזוזה, התקיים היום (שלישי ה 14.3) במעמד דוד פתאל מייסד ומנכ"ל קבוצת פתאל שיזם את הרעיון, תרם את מרבית הסכום להוציאו לפועל וממשיך ללוות את הפרויקט היקר לליבו לצד פרופ' רוני גמזו מנכ"ל המרכז הרפואי איכילוב- ת"א וכן בנוכחותם של רון חולדאי ראש עיריית תל אביב, הרב ישראל מאיר לאו, אביה מגן מנכ"לית רשת פתאל, אסף פתאל, מנהל פיתוח עסקי של רשת פתאל, משפחת פתאל ובכירים נוספים מרשת מלונות פתאל ומהמרכז הרפואי איכילוב.

"תרומת פתאל להקמת המלונית אינה מטעמים מסחריים אלא על מנת לאפשר לחולים ובני משפחותיהם לשהות במלון ללא תשלום. מיום היוסדה חרטה רשת מלונות פתאל על דגלה את חשיבות התרומה לקהילה לצד מעורבות חברתית וכל זאת למען עתיד טוב יותר לילדנו", אמר, דוד פתאל והוסיף כי תוך מספר חודשים תיפתח מלונית נוספת לילדים, בסמוך לקריה הרפואית רמב"ם.

צילום יחצילום יח

"אני מתפלל ומקווה כי בסופו של יום המלוניות יהיו ריקות מאדם", אמר פתאל וביקש להודות באופן אישי לפרופ' רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכלוב, "על השותפות ביוזמה הברוכה אשר תקל ולו במעט על משפחות הנמצאות בתקופה כה מורכבת בחייהן".

פרופ' רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב – ת"א הוסיף כי "מחובתנו כמרכז על ארצי, לספק פתרונות לשירותי לינה למשפחות של חולים, בעיקר הורים לילדים חולי סרטן בתנאים הטובים ביותר וללא תשלום משמעותי. אני מודה לדוד פתאל על ההתגייסות ורוחב הלב תוך מתן התרומה והמעטפת המקצועית של הרשת לבית החולים".

מלונית "לב פתאל איכילוב", תופעל בהתנדבות על ידי עמותת "רחשי הלב" ומיועדת להקל על מטופלים ובני משפחותיהם, מהמערך ההמטו-אונקולוגי ילדים, מהמערך האונקולוגי מבוגרים וטיפול נמרץ מבוגרים וילדים, המתגוררים במרחק גדול מבית החולים (35 ק"מ ומעלה) וזקוקים לקבלת טיפולים רפואיים. 

המלונית, מעוצבת בסטנדרטים גבוהים, ממוקמת בבניין ראשונים בקומה השביעית, מרחק דקות הליכה מכל מחלקות האשפוז והמרפאות ומכילה 22 חדרים מעוצבים ומאובזרים,  מתחמי פעילות לילדים, ספריה, מטבחון עם כיבוד קל, פינת קפה, כריכים וגלידות, לובי עם פינות ישיבה. 

בשעות אחה"צ  יתקיימו פעילויות פנאי, חוגים, פעילות פרטנית וחוגים עם בנות שירות.

הפניה למלונית תעשה ע"י העובדת הסוציאלית המחלקתית.

קרדיט צילום טקס קביעת מזוזה ומשתתפים: דנה קופל

קרדיט צילום מלונית 'לב פתאל איכילוב': איה בן עזרי 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות פתאלדוד פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: