אא

חודש המעשים הטובים באל על

לימור בוזגלו, סמנכ"לית משאבי אנוש באל על: ״אל על רואה חשיבות גבוהה לעשייה למען האחר באופן שוטף ופועלת בקהילה לאורך כל השנה”

שניה מימין: מנכ״לית אל על. צילום: דוברות אל על שניה מימין: מנכ״לית אל על. צילום: דוברות אל על

אל על מציינת את יום המעשים הטובים בחודש של פעילויות מרגשות.

היום (ג') הגיעו לביקור באל על בוגרי עמותת 'מעגלים' למען נוער מהפריפריה, כחלק ממיזם 'שעה אחת שמשנה חיים'. במסגרת הפעילות, כל אחד מהבוגרים נפגש עם בכיר בהנהלת אל על לשיחה פתוחה ומלאת השראה וטיפים לעתיד. 

בתחילת החודש הגשימה אל על חלום לעידן פיסלוביץ', בחור עם צריכים מיוחדים שהצטרף כדייל אוויר מן המניין במדי אל על בטיסה לרומא.

לרגל חג פורים התארחו באל על למעלה מ-20 ילדי עמותת 'חיים', התומכת בילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. הילדים יצאו ליום אחד משגרת הטיפולים האינטנסיבית במחלקה האונקולוגית בבית החולים שניידר, והגיעו ליום חוויתי ומהנה לרגל החג באל על.

בהמשך החודש יגיעו עשרות אנשי אל על למסעדת "לשובע" בתל אביב לחלק מזון לדרי רחוב, ועשרות נוספים מאנשי החברה עתידים להשתתף במרוץ ירושלים עם בוגרי עמותת 'עלה עדי', למען ילדים ואנשים עם מוגבלויות.

כל זאת הוא רק חלק ממגוון התנדבויות נוספות שקורות בחברת אל על - למען נוער בסיכון, לצד התנדבויות קבועות של אנשי החברה למען ניצולי שואה, חינוך ויזמות, הצלת חיים ועוד.

לימור בוזגלו, סמנכ"לית משאבי אנוש באל על, אמרה: ״אל על רואה חשיבות גבוהה לעשייה למען האחר באופן שוטף ופועלת בקהילה לאורך כל השנה. אני מודה לאנשי אל על שהתגייסו כל החודש לפעילויות כחלק מיום המעשים הטובים, והצליחו לעשות טוב לאחר".

צילום: דוברות אל עלצילום: דוברות אל על

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: