אא

אורחת מלכותית במלון פסטורל בכפר בלום: בתו של מלך תאילנד

קיבוץ כפר בלום ומלון פסטורל קידמו את פניה של הנסיכה התאילנדית,  ד"ר צ'ולבורן סריסאוונגוואדהאנה     Princess Chulabhorn, The Princess Srisavangavadhana ביתו של מלך תאילנד, שהגיעה לביקור  במלון פסטורל בכפר בלום

נסיכת תאילנד ומנכ״לית מלון פסטורל. צילום:הראל ווייס נסיכת תאילנד ומנכ״לית מלון פסטורל. צילום:הראל ווייס

לא בכל יום פוקדת את ישראל דמות מלכותית ובכל זאת, קיבוץ כפר בלום ומלון פסטורל קידמו את פניה של הנסיכה התאילנדית, ד"ר צ'ולבורן סריסאוונגוואדהאנה Princess Chulabhorn, The Princess Srisavangavadhana)  בתו של מלך תאילנד, שהגיעה לביקור  במלון פסטורל בכפר בלום.
הנסיכה היתה בצעירותה מתנדבת בקיבוץ כפר בלום ואף למדה חקלאות בישראל ומסתבר שנותרה אוהדת נלהבת של המדינה בכלל ושל הקיבוץ והמלון הצפוניים בפרט. המלון, שנערך במיוחד לקראת בואה על פי הפרוטוקול הנסיכותי,  אירח אותה זו הפעם השלישית.
צ'ולבורן היא דוקטור למדעים, מרצה לכימיה וכיהנה כנשיאת המכון לחקר הסרטן בארצה. צ׳ולבורן היתה האדם השלישי בעולם לקבל את מדליית איינשטיין של אונסק"ו על מאמציה המתמשכים לקידום שיתופי פעולה מדעיים.
היא מעורבת במשך שנים רבות בקידום המחקר המדעי בארצה ואף נפגשה בעבר עם הנשיא שמעון פרס ז"ל , כדי לבחון את קידום שיתוף הפעולה המדעי-טכנולוגי-חקלאי בין המדינות. 
במהלך ביקורה במלון פסטורל, הכין השף אוהד איבגי, עבורה ועבור חברי פמלייתה, תפריט גורמה המבוסס על ירקות טריים ודגים. הנסיכה נפגשה עם דנית ביתן, מנכ"לית מלון פסטורל ועם חקלאים ואנשי מחקר מקיבוץ כפר בלום, שהציגו בפניה חדשנות בתחום טכנולוגיות חקלאיות שבהם, כאמור, היא מגלה עניין רב שנים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: