אא

אופרן מציגה: עידן חדש בהשכרת רכב לחו״ל

חברת השכרת הרכב, השיקה אתר בעל ממשק הזמנות חדש, שהופך את חוויית השכרת הרכב בחו"ל לנוחה, מהירה ומדויקת מאי פעם. האתר כולל חיבור בזמן אמת למערכות של מעל ל-200 חברות השכרה בכ-60 מדינות. בשיתוף אופרן

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

בימים האחרונים השיקה חברת השכרת הרכב לחו״ל אופרן אתר אינטרנט חדש, בעל ממשק הזמנות מזמין ויעיל במיוחד, שהופך את חוויית השכרת הרכב בחו"ל לנוחה, מהירה, אינפורמטיבית ומדויקת מאי פעם.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

באתר החדש הוטמעו חידושים טכנולוגיים רבים שנועדו לשדרג את חווית החיפוש, ההזמנה והשרות הקיים באמצעות מידע עשיר ומפורט מחד ושירותים דיגיטליים מתקדמים מאידך, לצד אבטחה ושמירה על פרטיות ברמה הגבוהה ביותר.
האתר פותח על ידי חברת רילקומרס מבית יעל תוכנה, אחת החברות המובילות בתחום הקמת אתרי סחר בישראל.

גולת הכותרת של האתר החדש היא כאמור ממשק ההזמנות החדש. הממשק הוא תוצאה של עבודת איפיון ממושכת, בדיקות ודיוקים, שנעשו על מנת להגיע לתוצר הסופי האיכותי ביותר. המערכת כולה כתובה בשפה העברית, מה שמקל מאוד על הלקוח הישראלי המעונין בהשכרת רכב בצורה הפשוטה ביותר.
האתר החדש כולל חיבור ישיר בזמן אמת למערכות של מעל ל-200 חברות השכרה בכ-60 מדינות ברחבי העולם, ולפיכך מאפשר רמת זמינות גבוהה גם בהתראה קצרה.

בנוסף, כדי לשפר את חווית הנהיגה מעבר לים, כל המידע החשוב לגבי מדינת היעד יינתן בלחיצת כפתור, כולל הצגה של כל התוספות האפשריות והעלויות שלהם במידה וקיימות, כמו גם אפשרויות שדרוג, תוך הצגה ברורה של הפרשי המחיר.

אתר אופרן החדש מאפשר יכולת להזמנת רכב מהיום למחר וכולל מאגר ידע מורחב בנושאי תהליכי השכרת הרכב, החל ממידע חשוב טרם הנסיעה לחו״ל, טיפים לאיסוף והחזרת הרכב, המלצות לנהיגה במעל ל-100 יעדים ועד אינפורמציה נדרשת לגבי הוצאת רישיון בינ"ל ותשלום דו"חות בחו"ל. בנוסף, מציעה אופרן באמצעות האתר תמיכה אנושית של צוות מיומן, מענה מהיר ואישי עד לשעה 22:00 בלילה בימות השבוע (בצ'אט או בוואטסאפ).

מדוע כדאי להזמין באתר אופרן?

כמו בכל תחום אחר, גם בהשכרת רכב, צריך לדעת עם מי לעבוד. כולנו רוצים לבחור את נותני השירות שלנו בקפידה, בייחוד כאשר מדובר בבטיחות ובכסף שלנו.
הזמנה דרך חברה ישראלית, עם ניסיון של 33 שנים, שירות זמין בעברית הניתן בכל שלבי המכירה, ההשכרה ולאחריה, יכולה לחסוך הרבה עוגמת נפש, וכמובן - כסף.

במקרה הזה, מרגיע לדעת כי הבדיקות כבר נעשו עבורנו. ניסיון רב בשוק השכרת הרכב, ועבודה עם ספקים מרובים, אפשרו לחברת אופרן לסנן בקפידה את נותני השירות איתם היא בוחרת לעבוד, לדייק את סל הכיסויים והתוספות ולוודא כי לקוחותיה מקבלים את המוצר הטוב והבטוח ביותר.

על האתר החדש

אדי אדוק, מנהל הפיתוח העסקי של אופרן: "האתר החדש של אופרן מהווה פריצת דרך טכנולוגית בענף השכרת רכב ובענף התיירות. אנו מאפשרים לסוכן לקבל שליטה מלאה על כל תהליך ההזמנה וההתחשבנות החל משלב החיפוש ועד ביצוע ההזמנה, הכירטוס וההתחשבנות. סוכני הנסיעות יכולים לבצע השוואה מהירה בין חברות מובילות, לצפות בכל הצעות המחיר והאופציות האפשריות ביעד, לטפל בכל ההזמנות שבוצעו והכל תחת שקיפות גבוהה ובטכנולוגיה מתקדמת. כמו כן משרדים אשר יבקשו להתממשק לאתר אופרן באמצעות XML יוכלו לעשות זאת בקלות מול מחלקת הפיתוח שלנו".

טל קפלן, מנהלת הפרויקטים של אופרן: ״אתר אופרן החדש הוא חלק מתפיסה של מתן שירות כולל ואיכותי יותר, הכולל אפשרות להתאמת הרכב ללקוח, תקשורת מרובת ערוצים איתנו כשיש צורך כמו שינוי כרטיס טיסה, שאלה על דמי החזר או סוג הרכב, אפשרות צ'ק אין מוקדם (כמו לטיסה) ואפילו סיוע בטיפול בתקלות. במערכת שלנו יש מבחר רחב של ספקים וקבוצות רכב לבחירה, כשלצד כל ספק מוצג הציון אותו קיבל מהלקוחות שלנו, מה שמקל על הלקוחות למצוא את הרכב המושלם לצרכים שלהם. מאז עליית האתר, אנו מזהים עלייה חדה של הזמנות המבוצעות באתר, וזאת עוד לפני שהשקנו את הפיצ'רים הנוספים המתוכננים לו, שיעלו בקרוב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אופרן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: