אא

אבו דאבי חיכתה להם: סוכני חברת ב.ד. גרייבר ביקרו ביאס איילנד

הסוכנים של חברת התיירות המתמחה בתחום טיולי משפחות, טסו בשיתוף עם יאס איילנד (Yas Island), לסיור לימודי על מנת להעמיק את היכרותם עם האי הנחשב לאחד היעדים האולטימטיביים למשפחות

צילום: יחצ צילום: יחצ

https://passportnews.co.il/%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%95%D7%AA13 סוכנים בכירים של חברת הנסיעות והתיירות ב.ד.גרייבר יצאו לסיור לימודי ביאס איילנד אבו דאבי.

הסוכנים של ב.ד. גרייבר המתמחה בתחום טיולי המשפחות בישראל, טסו בשיתוף עם יאס איילנד, לסיור על מנת להעמיק את היכרותם עם היעד הלוהט של הישראלים בשנתיים האחרונות וראיית יתרונותיו.

מהחברה נמסר: "אנו רואים ביעד יאס איילנד כאחד היעדים האולטימטיביים למשפחות, ביעד תוכלו ליהנות מפארקי שעשועים שלא תמצאו בשום מקום אחר. יעד זה הוא אחד היעדים השירותיים ביותר, ובעל יחס גבוה של תמורה למחיר."

יאס איילנד, נמצא במרחק כרבע שעה נסיעה משדה התעופה של אבו דאבי ומתפרש על שטח של כ-25 קמ"ר. באי הייחודי, 8 בתי מלון מפוארים, קניון ענק, חופים, מרינה, מסעדות, ברים, חיי לילה תוססים ובמרכז - אטרקציות תיירותיות ופארקי ענק: עולם הפרארי, פארק וורנר ברדרס, עולם המים, קליימב, מסלול מירוצים סובב מרינה, קארטינג ועוד.

יאס איילנד, אבו דאבי. צילום:123RFיאס איילנד, אבו דאבי. צילום:123RF

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יאס אילנד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: