אא

אל על צפויה להשיק טיסות ישירות למלבורן באוסטרליה החל ביוני 2024

שר התעשייה והחדשנות של אוסטרליה נפגש אתמול בתל אביב עם מנכ"לית אל על והם חתמו על מכתב כוונות להשקת טיסות ישירות למלבורן החל בחודש יוני 2024 בתמיכת ממשלת אוסטרליה

מלבורן. צילום: shutterstock מלבורן. צילום: shutterstock

כזכור, זה מכבר לאל על הייתה כוונה כבר באביב 2020 להפעיל טיסות ישירות למלבורן באוסטרליה, אך התוכנית נדחתה עקב מגפת הקורונה. ועתה, עם פתיחת שמי סעודיה ועומאן לטיסות ישראליות, התוכנית הפכה לרלוונטית ומעשית יותר.

אתמול נפגש שר התעשייה והחדשנות של אוסטרליה, בן קרול, עם מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה, בתל אביב, והם חתמו על מכתב כוונות בין ממשלת אוסטרליה לחברת התעופה לפעול ביחד להוציא לפועל את התוכנית להפעיל טיסות ישירות בין תל אביב למלבורן החל ביוני 2024.

לפי הפרסום באתר travelandtourworld.com, כוונת אל על להפעיל 3 טיסות בשבוע, שיוסיפו למלבורן 44,000 מושבים מדי שנה, יספקו 48 מיליון דולר לכלכלת המדינה וייצרו כ-155 מקומות עבודה בתעופה ותיירות.

עפ"י האתר, ישראל נחשבת לאחת מכלכלות השוק המתקדמות בעולם, כאשר המדינה מדורגת במקום ה-20 בדוח התחרותיות הגלובלית של הפורום הכלכלי העולמי ושלישית בדירוג הפינטק (הטכנולוגיה הפיננסית) העולמי לשנת 2020, אחרי ארה"ב ובריטניה.

מתוך הכרה בחשיבותה של ישראל כשותפה אסטרטגית מרכזית, ממשלת אוסטרליה הקימה את משרד הסחר וההשקעות שלה בתל אביב בשנת 2017 באמצעות הסכם בלעדי עם לשכת המסחר ישראל - אוסטרליה.

אל על תצטרף לרשימה הולכת וגדלה של חברות תעופה, שנתמכו על ידי ממשלת אוסטרליה להרחבת טיסות בינלאומיות למלבורן, ביניהן: סינגפור איירליינס, קתאי פסיפיק, קואנטס, קטאר איירווייס, אמירייטס, איתיחאד איירווייס, יונייטד איירליינס ועוד.  

שר התעשייה והחדשנות, בן קרול, אמר כי הם משתפים פעולה עם אל על, חברת התעופה הלאומית של ישראל, כדי לתמוך בטיסות ישירות בין מלבורן לתל אביב כדי לחזק את הקשרים העסקיים וליצור מקומות עבודה מקומיים.

מנכ"לית חברת התעופה אל על, דינה בן טל גננסיה, אמרה כי הם "מצפים להשיק את הטיסות הישירות אי פעם למלבורן, כאשר אנו מציבים את ויקטוריה כשער הכניסה של ישראל לאוסטרליה. אנו מודים לאוסטרליה על תמיכתה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלאוסטרליהמלבורןדינה בן טל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: