במקום הראשון: ההישג של אל על
פרסי BRAVO להצטיינות בשירות ובחוויית הלקוח מוענקים לחברות המצטיינות בתחומן, בחלוקה לקטגוריות שונות לפי תחומי עניין וענפים שונים. ״הזכייה בתואר מעניקה לנו מוטיבציה להמשיך לעשות הכל עבורכם, וזו רק ההתחלה״, אמר סמנכ״ל לקוחות ושירות באל על, אורן כהן בוטנסקי
אל על זכתה במקום הראשון בפרס ההצטיינות בשירות ובחוויית לקוח "המלצת הצרכנים"- BRAVO לחברת אל על בקטגוריית חברות התעופה הישראליות.
פרסי BRAVO להצטיינות בשירות ובחוויית הלקוח מוענקים לחברות המצטיינות בתחומן, בחלוקה לקטגוריות שונות לפי תחומי עניין וענפים שונים. פלטפורמת "בראבו", בשיתוף מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר מדיה" ערכו במהלך חודש ינואר, מחקר משתמשים בקרב אלפי צרכניות וצרכנים ישראליים, ואיתרו בקרבם לקוחות שקיבלו שירות בענפים ובקטגוריות שונים. הלקוחות נשאלו שתי שאלות - האם הייתם שבעי רצון מחוויית הלקוח ומהשירות שקיבלתם והאם תמליצו על נותן השירות למשפחה/חברים.
בפרס ההצטיינות בשירות זכו החברות שציונן היה הגבוה בקטגוריה, ובתנאי שציון שביעות הרצון מהן היה גבוה מרף ההצטיינות שנקבע.
בענף חברות התעופה הישראליות, זכתה חברת אל על במקום הראשון מבין כלל החברות שנבדקו. כזכור, אל על זכתה שנתיים ברציפות בפרס על שירות חמישה כוכבים בטיסה, בדירוג חברות התעופה הרשמי של APEX. בסקר APEX, נוסעים דרגו מיליון טיסות המופעלות על-ידי 600 ספקים שונים בחמישה אלמנטים של שירות הטיסה: נוחות מושבים, שירות תא הנוסעים, מזון ומשקאות, בידור ו- Wi-Fi. אל על קיבלה דירוג של חמישה כוכבים בשנת 2022 ושוב ב-2023.
סמנכ"ל לקוחות ושירות באל על, אורן כהן בוטנסקי אמר: "אני רוצה להודות לקהל לקוחותינו שמאמין בנו והעניק לנו הזדמנות להשתפר ולהצטיין עבורו, בייחוד לאחר תקופת הקורונה המאתגרת. הזכייה בתואר הנכבד מעניקה לנו מוטיבציה להמשיך לעשות הכל עבורכם, וזו רק ההתחלה. בקרוב מאוד יהיו בשורות נוספות בתחום הבידור, התוכן, המזון והאירוח בטיסה ובטרמינל. השינוי קורה הודות לאנשי ונשות אל על המדהימים בכל חטיבות ואגפי הארגון - בזכותם משהו טוב קורה באל על".