אא

איך זה מרגיש לטוס עם חברת התעופה שהוקמה כמיזם משותף של לופטהנזה וטורקיש איירליינס? בדקנו

חברת התעופה SunExpress נולדה כמיזם משותף של שתי הענקיות: לופטהנזה וטורקיש איירליינס להפעלת טיסות המשך מאנטליה לערים מרכזיות בגרמניה. מה היא מציעה לנוסעים מת"א? בדקנו

SunExpress. צילום: ספיר פרץ SunExpress. צילום: ספיר פרץ

חברת התעופה SunExpress תפעיל החל מ-3 ביוני, טיסה יומית מתל אביב לנמל הבית שלה באנטליה, טורקיה. 

הטיסות של החברה, שנולדה כמיזם משותף של לופטהנזה וטורקיש איירליינס, ימריאו לאנטליה בשעה 11:50 ויאפשרו טיסות המשך לערים מרכזיות בגרמניה, הסיבה לשמה הוקמה, בהן: ברלין, קלן, דורטמונד, דיסלדורף, פרנקפורט, המבורג, הנובר, מונסטר, מינכן, נירנברג, שטוטגארט וסרבריקן.

החברה תפעיל גם 2 טיסות שבועיות לאיזמיר. אבל לא על זה רציתי לדבר איתכם, אלא על 'טיסת המבחן' שלנו הבוקר (ה') עם SunExpress מבן גוריון לאנטליה, עיר הנופש בריביירה הטורקית.  

אם ובת: טורקיש וכנף של SunExpress. צילום: ספיר פרץאם ובת: טורקיש וכנף של SunExpress. צילום: ספיר פרץ

נתחיל מהסוף, הטיסה עברה חלק ובשלום. המטוס שהחברה הפעילה בטיסה הבוקר: בואינג 737-800, מצויד במושבים נוחים ומרווחים עם מקום ראוי לרגליים. דלילות הנוסעים בטיסה (לא הרבה טסים לאנטליה עכשיו באוף סיזן), העצימה אף היא את חווית הנוחות ותחושת המרחב. אני, התמזל מזלי, לתפוס שורה לבד, ועוד שורת אקזיט (מושבי חירום). חלום. גם צוות הדיילים.ות היה חייכן וחביב. 

צילום: shutterstockצילום: shutterstock

בעוד רמת הנוחות והדיוק המבצעי בטיסה היו מצויינים, שירות הלואו קוסט בטיסת SunExpress, העכיר משהו את האווירה במובן זה שאפילו על מים נדרשנו לשלם: 2.5 אירו לבקבוק מים קטן. המחיר זהה גם לבקבוק סודה. פחית קולה/קולה זירו/ספרייט או פאנטה, לעומת זאת, עולה כאן 3.5 אירו ורד בול 4.5 אירו. 

על כוס קפה גובים כאן 3.5 אירו. קפה טורקי, לעומת זאת, זול במעט - 3 אירו. ומה בגזרת הכריכים? כריך עוף (שני משולשים) או כריך גבינה (אף הוא שני משולשים) - 6.5 אירו. ואם אתם בקטע של אלכוהול בטיסה, עבור בקבוקון וויסקי ג'ק דניאלס תשלמו 9 אירו וכך גם על בקבוקון של וודקה אבסלוט 50 מ"ל. בקיצור, תביאו אוכל מהבית. כי גם בנתב"ג, יקר. על קפה (כוס קטנה) ומאפה (דניש קינמון) בארומה שילמתי לא פחות מ-31 טבין וטקילין שקלים. נטל יוקר מחייה, כבר אמרנו?!

31 שקל לקפה ומאפה בארומה בנתבג. צילום: ספיר פרץ31 שקל לקפה ומאפה בארומה בנתבג. צילום: ספיר פרץ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טיסות לאנטליהטיסות לטורקיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: