אא

על רקע מחלוקות בתנאי העבודה והשכר: שביתה בשדות התעופה באיטליה

השביתה צפויה להתקיים לאורך כל היום והיא עשויה להוביל לשיבושים בטיסות. מחברת ITA Airways בישראל נמסר כי לא צפוייה השפעה על הטיסות אל ומישראל. גם מאל על נמסר כי אין שינוי במועדי הטיסות המתוכננות היום (ו׳)

שדה״ת ברומא. צילום: shutterstock שדה״ת ברומא. צילום: shutterstock

איגודי עובדים המייצגים את צוותי שדות התעופה באיטליה, מתכננים לשבות היום (שישי) ברחבי המדינה וזאת על רקע סכסוכי שכר ותנאי עבודה.

השביתות ישפיעו על תפעול שדה התעופה, אבטחה, ושירותי תמיכה אחרים וזאת למשך 24 שעות. עובדי חברות שירותי תעופה יקיימו שביתה נפרדת בין השעות 11:00 עד 15:00, ויתר העובדים ישבתו בין השעות 13:00 ל-17:00.

השביתות צפויות לשבש את הפעילות בנמלי התעופה באיטליה היום, יום שישי ה-17.3. הנוסעים עשויים לחוות עיכובים במהלך הצ׳ק אין, נהלי האבטחה והעלייה למטוס, לצד אפשרות לעיכובים וביטולי טיסות.

מחברת אל על נמסר לפספורטניוז, כי למרות השביתה אין שינוי בלוח הטיסות של החברה היום לאיטליה וגם מחברת ITA Airways האיטלקית נמסר כי השביתה לא צפויה להשפיע על הטיסות של החברה היום אל /מ ישראל.

טסים מחר לאיטליה? זה מה שאתם צריכים לעשות

בשלב זה הטיסות מתקיימות כסדרן, אך אם אתם טסים מחר, מומלץ לבדוק בלוח הטיסות ולהתעדכן אל מול חברת התעופה עמה אתם טסים, ולוודא שהטיסה אכן יוצאת כמתוכנן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: