אא

Emirates חושפת צבעי מיתוג חדשים לצי המטוסים שלה

העיצוב הייחודי של חברת התעופה האמירתית עבר רענון. טים קלארק, נשיא Emirates: "אנחנו מרעננים את צבעי המותג שלנו כדי לשמור עליהם מודרניים, מבלי לאבד את המרכיבים המרכזיים של הזהות שלנו כמו דגל איחוד האמירויות על זנב המטוס והקליגרפיה הערבית".

צילום: יחצ אמירייטס צילום: יחצ אמירייטס

חברת התעופה האמירתית מרעננת את צבעי המיתוג של צי מטוסיה.

טים קלארק, נשיא Emirates אמר: "צבעי המותג של המטוסים הוא מה שמזוהה באופן מיידי עם כל חברת תעופה. זהו ייצוג חזותי של הזהות הייחודית שלנו, משהו שאנו מציגים בגאווה בכל הערים שאנו טסים אליהן ברחבי העולם. אנחנו מרעננים את צבעי המותג שלנו כדי לשמור עליהם מודרניים, מבלי לאבד את המרכיבים המרכזיים של הזהות שלנו כמו דגל איחוד האמירויות על זנב המטוס והקליגרפיה הערבית".

צופים ומעריצים יבחינו מיד בשינויים בזנב ובקצות הכנפיים של המטוסים. 

בעיצוב העדכני, דגל איחוד האמירויות על זנב מטוסי Emirates נראה הרבה יותר דינמי וזורם עם גרפיקה של אפקט תלת מימד, קצות הכנפיים נצבעו באדום עם הלוגו של האמירויות בקליגרפיה ערבית "קופצת" בלבן. נוסעים היושבים ליד החלון יזהו את צבעי דגל איחוד האמירויות צבועים על קצות הכנפיים הפונים לגוף המטוס.

צילום: יחצ אמירייטסצילום: יחצ אמירייטס

זהו השינוי השלישי של צבעי מותג המטוסים הרשמיים של Emirates. המיתוג המקורי שנחשף עם השקת חברת התעופה ב-1985 זכה לרענון ראשון 14 שנים מאוחר יותר, עם מסירת הבואינג 777-300 הראשון של Emirates בתערוכה האווירית של דובאי ב-1999.

המטוס הראשון שמציג את העיצוב החדש ביותר של Emirates הוא A6-EOE, מטוס איירבוס A380, שיצא מהצביעה השבוע לאחר המהפך שלו. הטיסה הראשונה שלו המריאה היום, שישי, ה-17 במרץ כטיסת EK51 למינכן.

צפו בסרטון של המטוס הראשון שחונך את העיצוב החדש בדובאי:

העיצוב החדש ייושם בהדרגה על פני שאר צי Emirates הקיים עם 24 מטוסים, כולל 17 מטוסי בואינג 777, שצפויים להכיל את העיצוב המרענן עד סוף 2023. כל מטוסי Emirates החדשים ימסרו במיתוג החדש הזה.

צילום: יחצ אמירייטסצילום: יחצ אמירייטס

המיתוג המקורי של Emirates בשנת 1985 עוצב על ידי חברת העיצוב הבריטית Negus & Negus. מיתוג המטוסים לאחר מכן עוצב על ידי צוות העיצוב הפנימי שלה. במהלך השנים, מיתוג המטוסים הצבעוני והמושך את העין של Emirates כלל עיצובים מותאמים לחסויות ולאירועים מיוחדים כמו אקספו 2020 דובאי.

צילום: יחצ אמירייטס העיצובים השונים של אמירייטס במהלך השניםצילום: יחצ אמירייטס העיצובים השונים של אמירייטס במהלך השנים

כיתוב הזהב "Emirates" על פני גוף המטוס באנגלית ובערבית אף הוא מודגש יותר וגדול ב-32.5%. על בטן המטוס Emirates שמרה על המיתוג האדום האייקוני שלה שהציגה בשנת 2005. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Emirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: