אא

לופטהנזה מתכוננת להשיק באמצע השנה חברת בת חדשה, City Airlines

החברה החדשה, שבסיס הבית שלה יהיה בנמל מינכן, תתמקד בקווים קצרים ובינוניים ותרחיב את רשת הנתיבים האירופית של קבוצת לופטהנזה

 צילום: לופטהנזה צילום: לופטהנזה

Lufthansa City Airlines, חברת הבת החדשה של לופטהנזה, נוסדה במינכן בקיץ 2022, ועפ"י אתר המידע התעופתי, Aviator, היא תתחיל לפעול באמצע השנה ובסיסה יהיה בנמל התעופה של מינכן.

City Airlines תפעל כחברת תעופה אזורית עם צי מטוסי איירבוס וגיוס העובדים של החברה מתבצע בימים אלה. עפ"י התקשורת הגרמנית, החברה תחל לפעול במטוסי A319 של חברת לופטהנזה ותגייס את הטייסים של חברת Germanwings, שמוזגה עם Eurowings והפסיקה לפעול ב-2020.

כאמור עפ"י הדיווחים באתר Aviator, החברה החדשה תשלב את "האיכות של לופטהנזה" עם "הניסיון של לופטהנזה CityLine", חברה בת נוספת של לופטהנזה.

City Airlines תתמקד בקווים קצרים ובינוניים ותרחיב את רשת הנתיבים האירופית של קבוצת לופטהנזה.

החברה החדשה כבר פתחה אתר אינטרנט בגרמניה ומשיקה אותו בפתיח:

"המריאו לאירופה!

בין אם מדובר בפגישה עסקית או בכיף על החוף - אנו לוקחים אתכם למקומות היפים ביותר באירופה. כחברת תעופה חדשה והחברה הצעירה ביותר בקבוצת לופטהנזה, אנו מלאי אנרגיה לטוס מדי יום מבסיס הבית שלנו במינכן למטרופולינים באירופה ואזורים מרוחקים. במרכז שלנו אנו מציעים גם חיבורים מהירים ונוחים לרשת הנתיבים העולמית של לופטהנזה.

ברוכים הבאים לטיסה איתנו!"

קבוצת לופטהנזה מוסיפה: "אנו מרחיבים את רשת הנתיבים האירופית בקבוצת לופטהנזה ומביאים אתכם ליעדכם בצי האיירבוס המודרני והחסכוני שלנו. מאחורי החברה עומד צוות מקצועי ביותר בתא הטייס ובתא הנוסעים, המתאפיין בהכשרה בסטנדרטים של לופטהנזה ובמגוון רב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזהנמל מינכן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: