אא

ביטוח נסיעות לחו"ל לחולים כרוניים – חשוב להכיר

לפני כל טיסה לחו"ל, לכל יעד ועבור כל מטרה, מומלץ ביותר לעשות ביטוח נסיעות. הכוונה לביטוח רפואי אשר יכסה עבורנו את כל ההוצאות הרפואיות, במידה ונדרש לכאלו בזמן שאנחנו שוהים מחוץ למדינה // תוכן פרסומי

צילום: pexels צילום: pexels

קשה להפריז בחשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל ובהשפעה שעשויה להיות לביטוח מסוג זה (ולהוצאה המזערית יחסית שהוא מצריך מאיתנו) על החיים שלנו ושל משפחתנו גם לעוד שנים קדימה. אנשים שמתמודדים עם מחלה כרונית, עדיין יכולים לרכוש ביטוח נסיעות לחו״ל ולצאת לחופשה מהנה בראש שקט שהביטוח יכסה אתכם בכל תרחיש רפואי שעלול לקרות גם במהלך השהייה שלכם בחו״ל.

גם נוסעים שמצבם הרפואי ללא שינוי והם מרגישים טוב, צריכים לרכוש פוליסת נסיעות שמתאימה למצבם הבריאותי, כי מחלות אלו עשויות להיות בלתי צפויות. חולים במחלות כרוניות יכולים כיום לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, ולקבל פוליסה המותאמת במיוחד למצבם. בהחלט אפשרות שחשוב מאוד להכיר – 

השוואת ביטוחי נסיעות לחו"ל עבור חולים כרוניים

בדומה לביטוח נסיעות "רגיל", גם במקרה ונדרשים ניתן ומומלץ לבצע השוואת מחירים ולבחור מבין האפשרויות השונות שמציעות חברות הביטוח. השוואה מסוג זה היא חשובה כל כך לא רק מפני שהיא מאפשרת לנו למצוא את הביטוח המשתלם ביותר, אלא גם מכיוון שכך נוכל לעיין בפוליסות שונות הרלבנטיות כולן עבורנו, ולמצוא את אלו המציעות את התנאים הטובים והנוחים ביותר, את הכיסויים המקיפים ביותר וכיוצ"ב. 

בפרט מומלץ להשתמש בשירותיו של שוק הביטוח – השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל האתר היחידי הכולל שאלון רפואי למחלות כרוניות ומחפש לכם אונליין את ההצעות הטובות ביותר מחברות הביטוח המובילות לביטוח נסיעות לחולים כרוניים, על כל המשתמע מכך.

באמצעות אתר זה ניתן למצוא בכמה שניות של חיפוש פשוט הצעות קונקרטיות לפוליסות ביטוח נסיעות הכוללות כיסוי גם עבור מחלות כרוניות, כמו גם לעשות את כל הסידורים הנדרשים על מנת לרכוש ולהשתמש בפועל בפוליסה זו. ניתן לקבל חיתום רפואי אונליין, לבחור את המחלות והתרופות הרלבנטיות, להעלות מסמכים אלו או אחרים במידת הצורך וכאמור – לקבל בהתאם לכך כמה וכמה הצעות מחיר.

כך, גם מי שסובל מבעיות בריאות כרוניות אלו או אחרות יכול להתכונן לטיסה שלו בראש שקט, ולדעת כי גם במהלך שהייתו מחוץ לישראל יהיה מבוטח ומכוסה עבור טיפולים רפואיים מכל סוג (הן כאלו הקשורים למצבו הכרוני והן כאלו שלא).

מחלות לדוגמא שניתן לבטח:
ביטוח נסיעות לחולי לב – הרחבה ייעודית לחולי לב המכסה החמרה של בעיות לב עד 350,000 דולר בסה"כ כולל הטסה רפואית לישראל. מתאים לחולי לב שעברו צנתור בשנה האחרונה, או לחולים באחת מהמחלות הבאות: מחלת לב איסכמית ו/או אוטם שריר הלב ו/או אי ספיקת לב, הפרעות בקצב הלב ו/או פרפור פרוזדורים.

ביטוח נסיעות לחולי סרטן - חולי סרטן שהיו בטיפולים בחצי השנה האחרונה ומצבם הבריאותי יציב יכולים גם הם לטוס לחו"ל לתקופה של עד 30 ימים או 15 ימים בהתאם למצבם הרפואי, הכיסוי כולל החמרה במצב בריאות קיים עד 350,000 דולר.

ניתן לבטח בשוק הביטוח גם ביטוח נסיעות לחולי סוברת בכל השלבים ואף חולי כליות המטופלים בדיאליזה, שוק הביטוח עושה את כל המאמצים לבטח חולים לגיחה לחו"ל של כמה ימים או אפילו שבועיים ועד חודש.

החשיבות העצומה של ביטוח נסיעות לחו"ל עבור חולים ובריאים כאחד

אנשים הסובלים מבעיות בריאות כרוניות לרוב יהיו מודעים יותר לכל עניין הבריאות והטיפולים הרפואיים, ולכן יבינו מבעוד מועד את החשיבות העצומה של ביטוח רפואי, בפרט במהלך שהייה בחו"ל.

חשוב להבין כי גם עבור אלו מאיתנו אשר אינם סובלים משום מצב בריאותי כרוני, כמו גם מי ש"לעולם" אינו חולה או נפצע, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי לדאוג להם לפני שעולים על המטוס.

במדינות רבות, גם פציעה קלה המצריכה טיפול רפואי בסיסי או מחלה המצריכה אשפוז ליום או יומיים עלולים להיות מצבים שיעלו לאדם זר, שאינו מאותה מדינה, סכומי עתק. ביטוח נסיעות מגן עלינו מפני אפשרות זו ומכסה עבורנו את כל ההוצאות בתמורה לכמה דולרים בודדים ליום (מחירו של ביטוח נסיעות ממוצע).

במקרה של מחלה או מצב כרוני המצריך תרופות, טיפולים, בדיקות וכיוצ"ב, קיימים סיכויים גבוהים אף עוד יותר לכך שבמהלך השהייה בחו"ל נדרש להוצאות רפואיות בלתי מבוטלות. ביטוח נסיעות עבור חולים כרוניים הוא הפתרון ההכרחי והמתבקש.

לסיכום, באתר שוק הביטוח תוכלו למצוא פתרונות לביטוח נסיעות לחו"ל לכל סוגי החולים שמעוניינים לצאת לחופשה בחו"ל בעזרת שאלון חיתום רפואי המרכז את המידע של כל חברות הביטוח, המומחים של שוק הביטוח ילוו אותכם מרגע ההשוואה עד החזרה לארץ, טוסו בשלום וחזרו בשלום.

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: