אא

RYANAIR עותרת לאיחוד האירופי נגד השביתות של פקחי הטיסה הצרפתיים

חברת הלואו-קוסט האירופית המובילה, שטיסותיה נפגעות עקב השביתות התכופות של הפקחים הצרפתיים, קוראת לחתום על עצומה הקוראת למעורבות האיחוד האירופי

צילום: 123rf צילום: 123rf

Ryanair קוראת לאיחוד האירופי להגן על הנוסעים הנפגעים במהלך שביתות פקחי הטיסה הצרפתיים.

פקחי הטיסה הצרפתיים הצטרפו למאות אלפי העובדים בהפגנות נגד החלטת הנשיא מקרון להעלות את גיל הפרישה מ-62 ל-64. השיבושים צפויים להימשך בשלב זה עד ה-23 במרץ, ומשפיעים בעיקר על טיסות המעבר בשמי צרפת, שכן החוקים הצרפתיים מגנים על טיסות הפנים. החברה השיקה היום (20 במרץ) עצומה הקוראת לנשיאת האיחוד האירופי, אורסולה פון דר ליין, לאפשר לפקחי תעופה זרים לנהל טיסות העוברות במרחב האווירי של צרפת. היא גם קראה לאיחוד להורות לאיגודים צרפתיים לעסוק בתהליכי "בוררות מחייבת" לפני שביתה.

"למרות שאנו מכבדים את זכות השביתה, לחלוטין בלתי מתקבל על הדעת שטיסות הנוסעים מעל צרפת מתעכבות שוב ושוב על ידי שביתות פקחי הטיסה הצרפתיים", אמר אדי ווילסון, מנכ"ל ריינאייר. "עד כה בשנת 2023 יותר ממיליון נוסעים באיחוד האירופי נפגעו מעיכובים/ביטולים מיותרים כתוצאה מ-14 ימי שביתות צרפתיות, והוועדה של אורסולה פון דר ליין לא הגנה עליהם", הוסיף ווילסון.

העתירה תוגש רשמית לוועדה לאחר שתגיע למיליון חתימות, אישרה חברת התעופה.

מייקל או'לירי, מנכ"ל קבוצת ריינאייר, אמר לאחרונה באירלנד לחברי ועדת התחבורה: "זה מוזר שהתנועה החופשית של אנשים ברחבי אירופה מאוימת על ידי הצרפתים בכל פעם שיש להם שביתות כאלה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרפתריינאיירמייקל או'לירי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: