אא

דוז פואה: תאגיד השידור כאן ואל על בשיתוף פעולה

חברת התעופה תטיס את המשלחת הישראלית לאירוויזיון 2023, בטיסה ישירה מיוחדת לליברפול. בנוסף, במסגרת שיתוף הפעולה של תאגיד השידור הישראלי וחברת התעופה, יתווספו תכני התאגיד למערכות הבידור במטוסי החברה

מטוס אל על. צילום: עידו וכטל מטוס אל על. צילום: עידו וכטל

תאגיד השידור כאן ואל על בשיתוף פעולה לקראת אירוויזיון 2023: חברת התעופה תטיס את המשלחת לאירוויזיון בטיסה ישירה לליברפול.

משלחת ישראל לאירוויזיון בהובלת נועה קירל, תצא ב-30 באפריל בטיסה ייעודית מיוחדת לליברפול, שם תיערך תחרות המוסיקה העולמית. הטיסה המיוחדת תצא 10 ימים לפני הופעתה של נועה באירוויזיון, כדי לאפשר למשלחת להיערך כראוי ולערוך הכנות וחזרות.

במסגרת שיתוף הפעולה של תאגיד השידור הישראלי כאן ואל על, יתווספו במהלך החודשים הקרובים בהדרגה, מגוון תכני התאגיד המקוריים למערכות הבידור במטוסי אל על. 

כחלק מכך, יעלו פרקים מלאים של תוכניות כאן חינוכית, כאן 11, 'דוקותיים' של כאן דיגיטל והפודקאסט ״שיר אחד״, בינהם יועלו תכנים לילדים, קומדיות, דרמות, ועוד. בין היתר, ניתן יהיה לצפות בטיסות אל על בסדרות: מנאייכ, קופה ראשית, זהו זה, ילדי בית העץ, שקשוקה ועוד.

לראשונה, במסגרת ההסכם, יעלו כל פרקי הסדרה ״טהרן״ לספריית התכנים של אל על, כך שאל על תהיה הגוף השלישי לשידור הסדרה בעולם.

סמנכ"ל שיווק ודיגיטל באל על, נדב חנין, אמר: ״זה היה טבעי ומובן לנו שבתור חברת התעופה הלאומית של ישראל, אל על תטיס את המשלחת הישראלית לאירוויזיון. אנחנו גאים בנציגה שלנו נועה, שהיא חלק בלתי נפרד ממשפחת אל על, ונרגשים ללוות אותה במסע הזה. מדובר בשיתוף פעולה מבורך המאפשר לנו לשדרג את חווית הטיסה ללקוחותינו עם תוכן ישראלי מוביל ומבוקש, מבית היוצר של תאגיד השידור הישראלי. אנו שמחים על שיתוף הפעולה הזה ומאחלים למשלחת הישראלית ולנועה במיוחד בהצלחה בתחרות״.

נדב חנין. צילום: דוברות אל עלנדב חנין. צילום: דוברות אל על

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: