אא

טורקיש אירליינס משיקה את תערוכת ליגת האלופות בטרקלין העסקים שלה באיסטנבול

סמנכ"ל השיווק של טורקיש איירליינס נותנת החסות לליגת האלופות: "שמחים להיות חברת התעופה הראשונה שנותנת חסות לליגת האלופות של UEFA, אחד מארגוני הספורט הגדולים והיוקרתיים בעולם"

צילום: יח״צ, טורקיש אירליינס צילום: יח״צ, טורקיש אירליינס

טורקיש איירליינס, נותנת החסות לליגת האלופות, משיקה ״תערוכת גמר ליגת האלופות של UEFA״ באזור הייעודי לתערוכות בטרקלין העסקים של טורקיש איירליינס בנמל הבית באיסטנבול. התערוכה מתחילה עם מייצגים מהגמר האגדי של מילאנו-ליברפול באיסטנבול במהלך 2005, שזכתה לכינוי ״נס איסטנבול״ וממשיכה עד ל-2023 עם 18 פריטים מ-18 משחקי הגמר. במרכז התערוכה מוצג גם דגם ענק של מטוס ה-Airbus A330 בצביעה מיוחדת לליגת האלופות.

סמנכ"ל השיווק של טורקיש איירליינס, אחמט אולמושטור, הצהיר במהלך טקס הפתיחה: "אנו שמחים להיות חברת התעופה הראשונה שנותנת חסות לליגת האלופות של UEFA, אחד מארגוני הספורט הגדולים והיוקרתיים בעולם. אנחנו גם נרגשים שהזוכה בליגת האלופות תוכרע באיסטנבול פעם נוספת מאז גמר 2005. אני מאמין שחובבי הכדורגל ייהנו מהתערוכה שמציגה את המסע שהחל באיסטנבול ב-2005 ויסתיים באיסטנבול שוב ב-2023 יחד עם מזכרות שהדגישו כל שלב בדרך. אני בטוח שגמר ליגת האלופות של UEFA השנה יתפוס את מקומו בין המשחקים הבלתי נשכחים".

צילום: יח״צ, טורקיש אירליינסצילום: יח״צ, טורקיש אירליינס

שחקני הכדורגל האגדיים סטיבן ג׳רארד, קאפו ורונדליניו ביקרו בתערוכה יום לפני הפתיחה הרשמית. ״בתור קפטן ליברפול שהניף את הגביע בגמר האגדי ב-2005, אז ביצענו את ׳הנס של איסטנבול׳, אני שמח לחזור לעיר הקסומה אחרי בערך 18 שנים. אני רוצה לציין שאני גאה לשתף פעולה עם מותג בינלאומי כמו טורקיש איירליינס״, אמר סטיבן ג׳רארד.

בתערוכה ניתן למצוא פריטים היסטוריים כמו גופיות, מכנסיים, כפפות, סרטי קפטן שענו ליונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו, רונאלדיניו, קארים בנזמה, ועוד. ניתן גם למצוא מזכרות מהגמר כמו חולצת אחד השופטים, דגל, הכדור, וכרטיסים. התערוכה פתוחה לנוסעים מחלקת העסקים של טורקיש איירליינס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טורקיש איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: