אא

גרמניה: שביתת תחבורה כללית צפויה ב-27 במרץ

בהמשך לשביתות ולשיבושים בנמלי התעופה, איגוד השירותים הציבוריים VER.DI קורא לשביתת אזהרה כללית ועתה מצטרף אליו גם איגוד עובדי הרכבת והתחבורה EVG

הרכבת הגרמנית. צילום: shutterstock הרכבת הגרמנית. צילום: shutterstock

גרמניה צפויה לשביתת אזהרה כלל ארצית בתחום התחבורה. איגוד השירותים הציבוריים VER.DI יחד עם איגוד עובדי הרכבת והתחבורה EVG מתכוננים לשביתת אזהרה כללית של יום אחד ב-27 במרץ. השביתה צפויה לגרום שיבושים משמעותיים בתנועת האוטובוסים, הרכבות והמטוסים.

לשביתה המשותפת של איגודי העובדים יהיו השלכות חמורות על הנוסעים ברחבי מדינה. בנוסף לרכבות, גם התחבורה הציבורית המקומית, שדות התעופה וחברת הכבישים הפדרלית יושפעו.

הדרישות של העובדים גבוהות, והמעסיקים לא היו מוכנים להיענות עד כה. VER.DI איגוד השירותים הציבוריים כבר נקט שביתות אזהרה, בעיקר של עובדי האבטחה בנמלי התעופה, וגרם לשיבושים משמעותיים וביטולים של מאות טיסות.

עפ"י המתוכנן, ממש באותו יום, ב-27 במרץ, אמור להתחיל סבב המשא ומתן הבא עבור 2.5 מיליון עובדי המגזר הציבורי. לאור אינפלציה ברמת שיא, VER.DI דורש העלאת שכר של 10.5 אחוז, ולפחות העלאת שכר של 500 אירו בחודש. איגוד עובדי הרכבת והתחבורה ה-EVG דורש אפילו 12% תוספת שכר ולפחות 650 אירו יותר לחודש, ואילו הנהלת הרכבת טרם הגישה הצעה ל-180,000 העובדים, והיא מעריכה את העלות ב- 2.5 מיליארד אירו בשנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: גרמניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: