אא

airBaltic תאפשר ללקוחותיה לשלם Apple Pay

החברה מספקת טיסות ליותר מ-70 יעדים מריגה, טאלין, וילנה וטמפרה, ומציעה קישורים למגוון רחב של יעדים ברשת הנתיבים של חברת התעופה באירופה סקנדינביה, חבר העמים והמזרח התיכון

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת התעופה הלטבית airBaltic מכריזה על הרחבה של אפשרויות התשלום המוצעות, בעת הזמנת כרטיסי טיסה באתר שלה. חברת התעופה תאפשר מעתה ללקוחותיה לשלם מ-Apple Pay בעת הזמנת כרטיס טיסה.

airBaltic מספקת טיסות ליותר מ-70 יעדים מריגה, טאלין, וילנה וטמפרה, ומציעה קישורים למגוון רחב של יעדים ברשת הנתיבים של חברת התעופה באירופה סקנדינביה, חבר העמים והמזרח התיכון. 
(Air Baltic Corporation AS) מחברת את האזור הבלטי עם למעלה מ-70 יעדים באירופה, במזרח התיכון ובחבר העמים. החברה המעסיקה יותר מ-2,200 עובדים ואחראית ליותר מ-2.5% מהתמ"ג הלטבי. airBaltic מפעילה 39 מטוסי איירבוס A220-300. החברה הבלטית זכתה בפרסים בינלאומיים רבים על מצוינות ושירותים חדשניים. Skytrax העניקה ל-airBaltic דירוג בטיחות של חמישה כוכבים. 

צילום: Shuttertockצילום: Shuttertock

בשנים 2018 ו-2019 קיבלה airBaltic את פרס ההישג של תעשיית התעופה ATW כמובילת השוק של השנה. בנוסף, בשנת 2019 קיבלה airBaltic את פרס המנהיגות במגזר מטעם חברת התעופה העסקית. airBaltic היא חברה משותפת שהוקמה בשנת 1995. בעלת המניות העיקרית שלה היא המדינה הלטבית, המחזיקה ב-97.96% מהמניות, בעוד ששאר בעלי המניות מחזיקים ב-2.04%.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר בלטיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: