אא

קבוצת מלונות בראון חושפת: עד סוף 2025 צפויה הרשת למנות 74 מלונות ב-4 מדינות

רשת המלונות ערכה מסיבת עיתונאים לחשיפת מלון בראון ברוט. ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף: ״קבוצת מלונות בראון תסיים את שנת 2023 עם 54 מלונות, מהם 27 בישראל״

בראון ברוט. צילום: מקס קובלסקי בראון ברוט. צילום: מקס קובלסקי
קבוצת מלונות בראון ערכה אמש (ד') מסיבת עיתונאים לחשיפת מלון בראון ברוט עם סיום תקופת ההרצה ופתיחתו המלאה של המלון.
מלון בראון ברוט נפתח ב-2022 על חוף הים והטיילת המתחדשת של תל אביב, צעדים משכונת נווה צדק הציורית, יפו העתיקה ומרכז העיר.
במלון 225 חדרים וסוויטות והוא מותאם לנופשים, אנשי עסקים ומשפחות. במלון מסעדת שף, טרקלין עסקים מעוצב עם נוף פנורמי לים וליפו, אולם כנסים ואירועים, מרפסת שיזוף ענקית הצופה לים, מועדוני ילדים ונוער ועוד.
בקרוב ייפתחו מתחם Wellness גדול עם ספא חווייתי וחדר כושר צופה לפארק.
 
הבניין, שכונה במקור "בית גיבור" הוא הצפוני מבין שישה בניינים במתחם בית הטקסטיל ומתנשא לגובה של 18 קומות. אחד מסימני ההיכר הבולטים שלו הוא אלמנטים מבטון טרומי צבוע הממוקמים סביב החלונות
המשופעים הנטויים כלפי מטה, וזאת במחשב אקולוגית להפחית חדירת קרני שמש ישירה אל חל לי המשרדים ששכנו שם בעבר.
טרקלין העסקים. צילום: מקס קובלסקיטרקלין העסקים. צילום: מקס קובלסקי
 
חדרי המלון עוצבו על ידי האדריכלית רונה לוין ממשרד לוין - פקר אדריכלים, כאשר עיצוב החדרים והחללים הציבוריים ממשיך את הקו הברוטליסטי עם פלטת צבעים מונוכרומטית וע דכנית, קירות עץ טבעי לחדרי האמבטיה המחופים באריחי טראצו בגוון גרפיט ומוטיב רשת החוזר בארונות ושולחנות העבודה המעוצבים ממתכת מושחרת או במחיצות רשת. כל אלה מקנים לחדרים מראה עדכני ומתוחכם המתכתב עם נוף הים התיכון הנשקף מכל חלון.
 
לצד החדרים הזוגיים וסוויטות המשפחה המלון מציע גם טרקלין עסקים בעיצוב רטרו-פיפטיז צבעוני עם נוף מרהיב לים מכל חלון המשרת את לקוחות ה -VIP של המלון, חדרי ישיבות מצוידים ל 6-18- איש, אולם כנסים ואירועים, מרכזי ספא ועסקים ומצויידים וכן דק שיזוף רחב ידיים עם מתחמים 'רטובים' אל מול נוף פנורמי עוצר נשימה של הים הכחול וקו החוף של תל אביב -יפו.
 
בחזית המלון, בחלל בו שכנה מסעדת "הרברט סמואל" המיתולוגית, פועלת מסעדת "קילומטראז'" של השף עידן פומפי בושארי, זוכה תכנית הריאליטי "המסעדה הבאה של ישראל" ברשת 13 המסעדה הטרנדית מגישה תפריט השואב השראה ממיקום הבניין בין שוק הכרמל לבין הים, מלווה בבר קו קטיילי ם ויינות ישראלים, ובבוקר משמשת 
את אורחי המלון הנהנים בה מארוחת בוקר עשירה, ייחודית ומושקעת  חלבי- דגים. (לא כשרה) בסגנון בופה מלווה במאפים מהטאבון הלוהט.
 
במסיבת העיתונאים אמש (ד') חשף ליאון אביגד, מייסד מלונות בראון ובעלים משותף לצד ניר ויצמן וניצן פרי את תכניות הקבוצה לשנה הקרובה ולאחריה.
הקבוצה ממשיכה להתרחב ולהקים מלונות חדשים בכל איזור הים התיכון. בנוסף לשני מלונות הנופש שנפתחו באילת – מלון הבוטיק בראון אילת וכן בראון לייטהאוס אילת, ייפתח בחודש אפריל מלון שלישי, Sea Red Brown, בו נשלמות בימים אלו עבודות שיפוץ נרחבות ועיצוב מחדש בהשראה מדברית ועדכנית.
 
בתל אביב ייפתחו השנה שלושה מלונות חדשים – מלון בן 144 חדרים ב בניין מועצת הפועלים ברחוב ברנר בעיצובה של דנה אוברזון, השני מלון בוטיק יוקרתי ואלגנטי בן 54 חדרים בעיצובו של רובי יש ראלי ברחוב מונטיפיורי, והשלישי בן 80 חדרים ברחוב גרוזנברג, אגף נוסף ומרהיב למלון בראון TLV האייקוני והראשון של הקבוצה ברחוב קלישר.
 
בנוסף, מלונות בראון מעמיקים את אחיזתם בשוק היווני, כשאל 11 המלונות ואתרי הנופש הפעילים בבירה אתונה, לאורך קו החוף ובאיים או ויה, קורפו כרתים, יצטרפו עד סוף 2023 עוד 9 מלונות נוספים.
 
הקבוצה גם מסמנת יעד נוסף חדש ומסקרן לישראלים – עיר הנמל רייקה, העיר השלישית בגודלה בקרואטיה, בה הושלמה לאחרונה רכישתם של שבעה נכסים – שישה מלונות ואתר קמפינג  אלה מתווספים למלון הנופש בראון ביץ' האוס קרואטיה הפועל בהצלחה בעיירת החוף טרוגיר מ-2016.
 
לאחרונה הודיעה הקבוצה על פתיחתו הקרובה של איסלה בראון חאניה, אתר נופש יוקרתי חמישה כוכבים דה-לוקס בעיר חאניה בכרתים, בד בבד עם השקת קו הטיסות החדש והישיר לעיר של חברת ישראייר. המלון הוא אח ל'איסלה בראון קורינתיה' שנפתח בקיץ 2022 והפך במהרה לאחד מאתרי הנופש המבוקשים על קו החוף היווני.
איסלה בראון חאניה ממוקם כרבע שעת נסיעה משדה התעופה בעיר ומהעיר העתיקה המרשימה של חאניה.
 
השותפות העסקית עם חברת התעופה 'ישראייר', אשר משיקה קו טיסות חדש וישיר לעיר, תוביל ליצירת חבילות נופש משתלמות וקורצות במיוחד לקהל הישראלי.
 
ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף של קבוצת מלונות בראון: "אנחנו גאים בצוות המסור של מלונות בראון בארץ ובאירופה, הפועלים ב 5 מדינות ועשרות אתרים, מקדמים את הדרכת צוותי השירות ומכינים את המלונות לפרטי פרטים לקראת פתיחת עונת התיירות הקרבה. קולקציית מלונות בראון תסיים את שנת 2023 עם 54 מלונות, מהם 27 בישראל, 20 ביוון וקפריסין ו- 7 בקרואטיה, ובסך הכל כ- 4,000 חדרים. עד סוף 2025 צפויה החברה למנות 74 מלונות ובהם כ8,000- חדרים. הצוותים שלנו ימשיכו להטמיע בכל המלונות שלנו את האירוח החווייתי שלנו, הסטייל האופייני לנו והפינוקים הייחודיים גם במלונות החדשים שייפתחו בקרוב''.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות בראון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: