אא

אפרים קרמר: "המדינה במצב משברי אבל אשת טורס חזקה"

האירוע השנתי של חברת התיירות התקיים אתמול כשבמוקד כמדי שנה חלוקת פרסים לעובדים המצטיינים. מנכ״ל אשת טורס: ״אשת טורס חזקה ומציינת עוד שנה בה התקדמנו בפיתוח היכולות הטכנולוגיות שלנו בדגש על הגנת סייבר״

מימין: שירלי ערקובי ואפרים קרמר המנכ״ל. צילום: יוסי אלטרמן מימין: שירלי ערקובי ואפרים קרמר המנכ״ל. צילום: יוסי אלטרמן

חברת התיירות אשת טורס קיימה אתמול את האירוע השנתי וחילקה פרסים לעובדים מצטיינים; מנכ"ל אשת טורס אפרים קרמר קרא לאחדות והוסיף: "המדינה במצב משברי אבל אשת טורס חזקה".   

האירוע השנתי של חברת אשת טורס התקיים אתמול באולם גבריאל בנס ציונה, כשבמוקד כמדי שנה חלוקת פרסים לעובדים המצטיינים בשנה החולפת.

לאחר שהודה לעובדים המצטיינים, אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס הפגין אופטימיות ופתח בהתייחסות למצב במדינה.

"אנחנו במצב משברי, אבל היינו במשברים רבים לאורך שנות קיומנו וגם מזה נצא מחוזקים. אשת טורס חזקה ומציינת עוד שנה בה התקדמנו בפיתוח היכולות הטכנולוגיות שלנו בדגש על הגנת סייבר וייעול האתר. אנחנו ממשיכים להרחיב את היעדים בהם אשת טורס פועלת ובחודש מאי תצא הטיסה הישירה הראשונה לפלופונז, יעד שאנחנו צופים לו ביקוש רב". בסיום דבריו קרא קרמר לאחדות בעם ושיתף את הנוכחים בקריאה לאחדות של מרים פרץ, שהוקרנה על המסך.

כזכור, אשת טורס תפעיל בקיץ הקרוב טיסות ישירות לנמל התעופה ארקסוס בחצי האי פלופונס ביוון.  הטיסות, שיבוצעו באמצעות חברת סאן דור ויחלו לפעול ב-7.5.2023 בתדירות של 2 טיסות שבועיות בימים ראשון וחמישי כאשר בחודשים יולי-אוגוסט תתווסף טיסה שבועית נוספת בימי שלישי.

אפרים קרמר. צילום: יוסי אלטרמןאפרים קרמר. צילום: יוסי אלטרמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אשת טורסאפרים קרמר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: