אא

Etihad Airways משיקה שיתוף פעולה עם שש חברות תעופה

חב' התעופה, שבסיסה באו דאבי, תשתף פעולה עם שש חברות תעופה אפריקאיות, אירופיות ואסיאתיות כדי להציע יותר נוחות ללקוחותיה. אריק דה, סמנכ"ל ניהול ההכנסות של Etihad, אמר: "הרחבת טווח הרשת שלנו ומתן האפשרות ליותר נוסעים לבקר באבו דאבי תמיד היו המטרות שלנו"

אתיחאד איירווייס. צילום: shutterstock אתיחאד איירווייס. צילום: shutterstock

Etihad Airways השיקה שיתוף פעולה עם שלוש חברות תעופה חדשות -פיליפין איירליינס, אוסטריאן איירליינס ואיירלינק מדרום אפריקה. זאת תוך חידוש שיתוף הפעולה (אינטרליין) עם בימאן בנגלדש, אייר סיישל ו- ITA Airways.

המשמעות של ההסכם היא שלקוחות כל חברות התעופה המעורבות ייהנו מקישוריות משופרת ליעדים בכל הרשתות ויוכלו להזמין בכרטיס בודד את כל המסלול, כך גם יצטרכו לבצע צ'ק-אין פעם אחת בלבד בתחילת הטיסה, כשהכבודה שלהם תגיע ישירות ליעד הסופי.

אריק דה, סמנכ"ל ניהול ההכנסות של Etihad, אמר: "הרחבת טווח הרשת שלנו, ומתן אפשרות ליותר נוסעים לבקר באבו דאבי תמיד היו המטרות שלנו. ששת ההסכמים הללו מקלים על הנוסעים של כל חברות התעופה המעורבות. עם אוסטריאן איירליינס, החיבור יציע לנוסעים שלנו גישה לעד 58 יעדים אירופיים דרך וינה, המופעלים על ידי Etihad מדי יום במהלך הקיץ, ומצטרף לארבעת החברים האחרים בקבוצת לופטהנזה איתם כבר יש לנו הסכמי interline או קודשייר."

עוד הוסיף אריק דה: "העסקה שלנו עם איירלינק דרום אפריקה מעניקה לנוסעים קישור וגישה נוחים דרך יוהנסבורג ל-16 יעדים מקומיים בדרום אפריקה ול-25 יעדים אזוריים באפריקה, והיא משלימה את האפשרויות הקיימות שלנו עם South African Airways.

"החיבור עם פיליפין איירליינס מספק גישה קלה ל-19 יעדים פיליפיניים מקומיים בשילוב הטיסה של Etihad למנילה, עבור הפזורה הפיליפינית הגדולה המתגוררת באיחוד האמירויות.
הקשרים שלנו עם בימאן בנגלדש ואייר סיישל הושפעו משינוי במערכות של חברות התעופה במהלך 12 החודשים האחרונים, אנו שמחים להתחבר אליהן מחדש כדי להציע יעדים נוספים."

עוד הוסיף: "כמו כן חידשנו את השותפות המוצלחת שלנו עם ITA Airways דרך רומא, פיומיצ'ינו לאיטליה, אירופה ומעבר לה."

שיתופי הפעולה המורחבים הכוללים אינטרליין וקודשייר יושקו בהדרגה בערוצי המכירות של Etihad, כולל Etihad.com וסוכני הנסיעות, במהלך השבועות הקרובים.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אתיחאד איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: