אא

Dorothea von Boxberg – המנכ"לית החדשה של בריסל איירליינס

המנכ"לית החדשה של חברת התעופה הבלגית מילאה מגוון תפקידים בקבוצת לופטהנזה ובשנתיים האחרונות הובילה את חטיבת 'לופטהנזה קרגו' כיו"ר הדירקטוריון

דורותיאה פון בוקסברג. צילום: קבוצת לופטהנזה דורותיאה פון בוקסברג. צילום: קבוצת לופטהנזה

דורותיאה פון בוקסברג תמונה למנכ"לית החדשה של חברת בריסל איירליינס ותחל בתפקיד ב-15 באפריל. פון בוקסברג, כיום יושבת ראש הדירקטוריון של 'לופטהנזה קרגו', שתחליף את פטר ברגר, זקוקה עדיין לאישור פורמלי של מועצת המנהלים של בריסל איירליינס, ובמסגרת תפקידה החדש תשמש גם כ"נציגת הדירקטוריון בנציבות האירופית".

כריסטינה פורסטר, חברת ההנהלה של קבוצת לופטהנזה ויו"ר מועצת המנהלים של בריסל איירליינס, שתפקדה בעבר כמנכ"לית החברה, אמרה: "אני מאוד מרוצה מכך שדורותיאה פון בוקסברג, מנהלת חברת תעופה מנוסה ומיומנת מקבוצת לופטהנזה, נכנסת לתפקיד המנהיגות בבריסל איירליינס. עם הידע הנרחב וההבנה הרחבה שלה בחברות תעופה, מטען ונוסעים, היא תמשיך להניע את השינוי המוצלח של בריסל איירליינס, חברת התעופה הלאומית של בלגיה, בשנים הקרובות".

קבוצת לופטהנזה עדיין לא הודיעה מי יחליף את דורותיאה פון בוקסברג ב'לופטהנזה קרגו'.

דורותיאה פון בוקסברג החלה את הקריירה המקצועית שלה ב-1999 ב-Boston Con-sulting Group. ב-2007 עברה לקבוצת לופטהנזה, שם מילאה תפקידי ניהול שונים. משנת 2012 היא הייתה אחראית על עיצוב חווית לקוח בחברת התעופה לופטהנזה. ב-2015 עברה דורותיאה פון בוקסברג ל-'לופטהנזה קרגו' ועמדה בראש מחלקת ניהול המכירות העולמי. בשנת 2018 היא מונתה לדירקטוריון חברת המטען. בתחילה, היא הייתה אחראית על מכירות גלובליות, תכנון רשתות, ניהול מוצרים ופיתוח מוצרים, ומאז 2021 היא הובילה את 'לופטהנזה קרגו' כיו"ר הדירקטוריון.

פון בוקסברג מצטרפת למגמה של חברות תעופה נוספות הממנות נשים לעמוד בראש הצוות הניהולי, כך עשתה לא מכבר גם חברת KLM שמינתה את מריאן רינטל למנכ"לית החברה בחודש יולי 2022, ואילו בראש חברת אייר פראנס עומדת אן ריגיי משנת 2018. מנכ״ליות נוספות בחברות תעופה בעולם הן גוליז אוזטורק, המנכ״לית של חברת פגסוס הטורקית, ליני אמבלטון, שעומדת בראש חברת התעופה האירית אייר לינגוס.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריסל איירליינסקבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: