אא

מפגש פסגה בשחקים: Virgin Atlantic משיקה שיתוף פעולה עם Korean Air

טיסת הקודשייר בין לונדון הית'רו וסיאול אינצ'און תושק היום, שבת, ה-25 מרץ. ההסכם יורחב כך שיכלול יעדים נוספים באסיה ובאוסטרליה החל מיוני. Juha Jarvinen, המנהל המסחרי הראשי של Virgin Atlantic: "כאחת הספקיות הגדולות של אסיה, לקוחותינו יכולים ליהנות מרשת הנתיבים הענפה שלה, שתציע יותר אפשרויות ברחבי אסיה ואוסטרליה"

צילום: יחצ Virgin Atlantic צילום: יחצ Virgin Atlantic

Virgin Atlantic הכריזה על הסכם שיתוף פעולה (קודשייר) עם Korean Air, המציע ללקוחות יותר הזדמנויות לטוס בצורה נוחה לדרום קוריאה ומחוצה לה.

השלב הראשון של ההסכם, שיושק היום, ה-25 במרץ, יאפשר ללקוחות המזמינים דרך Virgin Atlantic את ההזדמנות לטוס ישירות לנמל התעופה אינצ'און, בבירת דרום קוריאה, סיאול. עד יוני לקוחות יוכלו להתחבר הלאה מסיאול למגוון יעדים ברחבי יפן, וייטנאם, הונג קונג, אוסטרליה וניו זילנד.

הקוד שייר עם Korean Air הוא צעד ראשון לקראת כניסתה של Virgin Atlantic לסיאול ואמור לשפר את רשת חברת התעופה באסיה. ממאי, השירותים לשנגחאי, סין יתחדשו, לצד שיתוף פעולה מורחב עם IndiGo ברחבי הודו ומחוצה לה.

Korean Air היא אחת החברות המייסדות של ברית SkyTeam, אליה הצטרפה Virgin Atlantic בתחילת החודש. חברי מועדון Virgin Atlantic יוכלו לנצל את שירותי SkyPriority בסיאול אינצ'און, כולל עדיפות בצ'ק אין, טיפול במטען ועלייה למטוס.

Juha Jarvinen, המנהל המסחרי הראשי ב-Virgin Atlantic: "אנו שמחים להשיק שיתוף שיתוף פעולה עם Korean Air, מכיוון שאנו יודעים שהסכמים כאלה מביאים מגוון יתרונות ללקוחותינו. כאחת הספקיות הגדולות של אסיה, לקוחות Virgin Atlantic יכולים ליהנות מרשת הנתיבים הענפה שלה, שתציע יותר אפשרויות ברחבי אסיה ואוסטרליה.

"ההרשמה שלנו ל-SkyTeam, ש-Korean Air היא חברה מייסדת בה, משפרת את היתרונות של הלקוחות עוד יותר. חברי מועדון Flying יכולים ליהנות מהטבות SkyPriority הן בלונדון הית'רו והן בסיאול אינצ'און, כמו גם לצבור ולממש מיילים ברחבי הרשת של Korean Air".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וירג'ין אטלנטיקקוריאן אייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: