אא

"התחלנו לקבל הודעות מחו"ל על ביטולים"

יוסי פתאל, מנכ"ל הלשכה מזהיר כי "רצף התמונות הבלתי פוסק המשודר מישראל מחלחל לתודעה העולמית. הגיעו הדברים לכך שבימים האחרונים התחילו חברי הלשכה לקבל טלפונים מודאגים מעמיתים מחו"ל"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

מה שקורה בישראל; ההפגנות, הקרע הפנימי, הדאגה בעולם, העובדה גם ששרים בממשלה החלו להתעמת עם מדינות בחו"ל מתחיל לחלחל החוצה, ועשוי בתקופה הקרובה להתחיל להשפיע על הגעת התיירים לישראל.

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת מצייר לחברי הלשכה את תמונת המצב: "רצף התמונות הבלתי פוסק המשודר מישראל מחלחל לתודעה העולמית. הגיעו הדברים לכך שבימים האחרונים התחילו חברי הלשכה לקבל בנוסף לטלפונים מודאגים מעמיתים בחו"ל, גם הודעות ביטול. אומנם התופעה אינה רחבה אך מטבע הדברים היא עלולה להתרחב כפי שהיה בפעמים קודמות".

עוד מציין פתאל בדבריו בין השאר: "אין שיטת ממשל שהיא מושלמת וכך גם הדמוקרטיה. בכל שיטה לאחר זמן נבקעים סדקים ומתפרצות מחלוקות. לפני שנולדה הדמוקרטיה בעולם המערבי היו האלים ונציגיהם, אנשי דת ומלכים השליטים, ובפועל היו השיטה לפיה התנהל העולם.

לפני כ-400 שנה עברה האנושות שלב לאחר שבני האדם הגיעו למסקנה כי שלטון האלים ונציגיהם עלי אדמות גרם לנזקים והתפשטות הסיאוב והרוע ולכן הועברה הסמכות אל העם שהפך לריבון בשיטה הדמוקרטית. העם מונה לריבון והוא בחר את נציגיו".

עוד ממשיך פתאל וכתב: "אחד מהדברים שהיו במרכז השיטה הדמוקרטית החדשה הוא זכויות הפרט. ככל שחלף הזמן הגיעו תופעות הלוואי כפי שחווה העולם המערבי כולו בתקופה הזאת.

הפרט הפך למרכז במקום החברה הכללית. כל אחד ואחת הפכו למרכזו של העולם וכך נוצרו מרכזים כמספר בני האדם. זכויות הפרט גברו על זכויות הכלל והזכויות השונות ולעיתים הסותרות של כל האחרים. ההתנגשות בין הקבוצות השונות התרבו, וזה בפועל המצב בו נמצא העולם הדמוקרטי בימנו".

עוד מוסיף מנכ"ל לשכת מארגני תיירות: "רק אם נשכיל להבין כי כללי השיח הבונה ולא רק המפרק את מה שהיה, הם תנאי מקדים שבלעדיו על עברי פי פחת נצלח את המשבר מחוזקים ולא שבורים לשבטים וקבוצות יריבות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יוסי פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: