אא

"Max חו"ל" - החידוש מבית MAX

מתחם חו"ל החדש באפליקציית Max יספק לכל מחזיקי כרטיס Max פתרונות מתקדמים לניהול חוויית הנסיעה לחו"ל, לפני ההמראה, במהלך החופשה ועם הנחיתה בחזרה בישראל

צילום: 123rf צילום: 123rf

Max משיקה היום (א') את "Max חו"ל", מתחם חדש באפליקציית Max המספק חסכון בעלויות ומענה מתקדם לניהול חווית הנסיעה לחו"ל, לצד קונספט חדש של 10% CashBack בממוצע במעל ל-100 אלף אטרקציות בחו"ל.

המתחם מציע לכל לקוחות Max כסף חזרה על החופשה וגם ליווי בכל השלבים: תכנון החופשה, שכולל הזמנת טיסות, מקומות לינה, כרטיסים מוזלים למופעים ולאטרקציות ועוד שלל הטבות, עזרה בניהול תקציב הנסיעה במהלכה ולאחריה, וכמובן טיפול במגוון הצרכים הפיננסים הנלווים - והכל במקום אחד.

באמצעות "Max חו"ל", כל מחזיקי כרטיס Max יוכלו לנהל את הנסיעה בקלות, להזמין מרכיבים שונים בטיול בצורה דיגיטלית ונוחה ישירות ממתחם Max חו"ל לפי התקציב ותחומי העניין. החל מטיסות משתלמות, הנחות לאטרקציות ומופעים, ביטוח נסיעות, e-SIM לטלפון הנייד, זאת נוסף לכלים יעילים כגון צ'ק ליסט לקראת הטיסה ושירותים לניהול פיננסי של הנסיעה, שיאפשרו לעקוב אחר המשימות וההוצאות השונות בחופשה ולקראתה.

Max משיקה את המתחם לאחר חתימה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Bridgify, סטארט-אפ ישראלי שפיתח מערכת מבוססת AI למתן המלצות והנחות למטיילים על חוויות ואטרקציות ביעדי שונים מסביב לעולם. בנוסף, Max הרחיבה את שיתוף הפעולה האסטרטגי הקיים והמוצלח עם חברתMove  (לשעבר Smartair), בעלת הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להרכבת חופשות.

אז איך זה עובד?

"Max חו"ל" יהיה זמין באזור האישי באפליקציית Max, באמצעות ממשק ידידותי ומהיר, כל לקוחות Max יוכלו למקסם את חווית הנסיעה שלהם ויעמדו לרשותם כלים מתקדמים שיסייעו בתכנון כל שלב של החופשה. המתחם יתעדכן לפי סטטוס החופשה – כאשר החופשה עדיין בגדר חלום, בהכנות לחופשה מתוכננת, במהלכה ובנחיתה הרכה בארץ, כאשר בכל סטטוס ללקוחות יופיעו הצעות רלוונטיות שיקלו עליו תפעולית ופיננסית.

השירות כולל:

  • הזמנת טיסות: כל לקוחות Max ייהנו מגישה למערכת הזמנת טיסות מתקדמת מבית Smartair לתכנון מיטבי של טיסות, עם הצעות אטרקטיביות משתנות לחופשות ולטיסות הכי משתלמות. ההטבות יכללו הטבות הרגע האחרון, הטבות ליעדים אקזוטיים מיוחדים, הטבות טווח רחוק;

  • הנחות למופעים ואטרקציות: הטבה קבועה של 10% כ-CashBack בלמעלה מ-100,000 מקומות בילוי ועסקים ברחבי העולם. בחירה מתוך מגוון הצעות משתנות לאטרקציות ומופעים ברחבי העולם ומעולמות תוכן שונים: הופעות, מוזיאונים, אירועי ספורט, סיורים קולינריים ועוד.

  • יצירת קשר ופעולות נפוצות מחו"ל: ריכוז נוח של כל הפעולות הנפוצות שלקוחות צריכים כאשר הם בחו"ל; יצירת קשר עם Max ב-WhatsApp, חסימה מהירה של הכרטיס מחו"ל וריענון הקוד הסודי.

  • רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל.

  • בחודשים הקרובים יתווספו לשירות פיצ'רים לניהול התקציב באזור ייעודי לניהול הפיננסי של הנסיעה שיכלול ניטור הוצאות בזמן אמת, מחשבון המרת מט"ח, פריסת תשלומי עסקאות, הגדלת מסגרת בכרטיס האשראי, אפשרות לחסוך כסף לקראת הטיסה הבאה באמצעות Max חיסכון ועוד. בנוסף, יתווסף מסך צ'ק-ליסט, בו ניתן יהיה לסמן ולעקוב אחר כל המשימות לביצוע עד לטיסה, החל מלסגור דוגיסיטר לכלב, ועד לא לשכוח לארוז מעיל ומטריה.

  • לרגל ההשקה Max יצאה במבצע, לקוחות שישלמו בחו"ל בכרטיס אשראי Max בין התאריכים 22.3.23-15.4.23 ונרשמו מראש במתמחם חו"ל להטבה, יהנו מ-CashBack בסך 1% על כל הקניות בחו"ל, גם בתשלום בנייד, לכרטיס גיפט קארד שניתן יהיה לממש עם החזרה לארץ.

    שגית דותן, סמנכ"לית לקוחות פרטיים ב-Max: "ישראלים אוהבים לטוס לחו"ל, המגמה הזו נמצאת בעליה מתמדת, במיוחד בקרב צעירים, והיא דורשת מענה שמשלב ניהול פיננסי לשליטה בהוצאות, חווית לקוח דיגיטלית נוחה וחלקה, לצד הנגשת הטבות והוזלת עלויות החופשה – וזה בדיוק מה שעשינו. כחברה שרואה לנגד עיניה קודם כל את המענה לצרכי הלקוחות, בנינו מוצר שמנגיש את המגוון העצום של החוויות בחו"ל לצד 10% CashBack וכלים לניהול פיננסי של החופשה."

    שגית דותן, סמנכשגית דותן, סמנכ

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MAX

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: