אא

"זו לא שביתה ולא סכסוך עבודה, אלא נוסחה להצלת מדינת ישראל"

כך דובי אמיתי, יו"ר נשיאות המגזר העסקי, במסיבת העיתונאים המכונסת ברגעים אלה. מערכת הבריאות צפויה לעבור למתכונת חירום לעומת זאת התחבורה הציבורית תמשיך לפעול. דיווח חי

דובי אמיתי, יו"ר נשיאות המגזר העסקי. צילום מסך ממסיבת העיתונאים דובי אמיתי, יו"ר נשיאות המגזר העסקי. צילום מסך ממסיבת העיתונאים

דובי אמיתי, יו"ר נשיאות המגזר העסקי, אמר במסיבת העיתונאים שכינסה הבוקר הסתדרות העובדים בהשתתפות כל נציגי העובדים וראשי המשק.

"תמיד מדינת ישראל מעל הכל. הצעד הזה שלנו נועד לדבר אחד, להוציא את החברה הישראלית מהקרע והשבר הכי קשים שהיו לנו מאז יום כיפור. זו הסיבה שאני כאן וכולנו. ביחד נוציא את עם ישראל מהקרע הענק הזה".

"זו לא שביתה ולא סכסוך עבודה, אלא נוסחה להצלת מדינת ישראל. אני קורא לראשי המפלגות מהאופוזיציה, לדרעי, לגפני, ללפיד, למיכאלי, לגנץ – בחרנו בכם. יצאנו לבחירות. ביקשנו שתנהיגו אותנו. אנחנו לא מסתכלים כרגע ימין או שמאל. אנחנו רואים בכם אחראים למצב שנוצר ולנו פה לא היתה ברירה. זה לא פשוט כמגזר עסקי לעמוד ולהכריז על שביתה. לא פשוט. אני קורא לכם מנהיגי המפלגות. עכשיו לעצור את החקיקה אבל זה לא מספיק. צריך להיכנס לחדר ולצאת עם מתווה פשרה. אנחנו רוצים לאחד את כולם ואנחנו רואים בכם, ראשי האופוזיציה והקואליציה, ואם לא תגיעו לפשרה כולכם תשלמו את המחיר. לא ניתן לדבר הזה לקרות".

עוד אמר אמיתי במסיבת העיתונאים, "יושבים פה אלופים וראשי ביטחון. אנשים שעברו הרבה בחיים שלהם. גם אני. נלחמתי מספיק. חונכתי לדבר אחד. זה בדם. לא מפקירים פצועים בשום סיטואציה. שר הביטחון עשה מהלך למען מדינת ישראל.

אני קורה לרה"מ תסתכל לנו בלבן של העיניים. היית פעם שם. אחוות לוחמים. תיזכר בימים שיצאת לקרב. איך הרגשת שיצאת לשם. אני אומר לך, נסה לחזור על מה שהכרת. מדינה שלמה מצפה ממך להוביל ולהנהיג. לא להפקיר ולא לבזות ולאחד. אני קורא לך לאלתר ולא לשקול להחזיר מידית את יואב גלנט לתפקיד. יואב לא נפקיר אותך. אתה דוגמה. אני מצדיע לך".

הראל ויזל, בעלי קבוצת פוקס, שדיבר אף הוא במסיבת העיתונאים המיוחדת, אמר: "אין שמאל ואין ימין, כולנו ביחד. זה הזמן לאיחוד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ההסתדרות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: