אא

שמוליק זכאי הוא ראש מנהל התעופה האזרחית החדש

שרת התחבורה מירי רגב, החליטה למנות את שמוליק זכאי לתפקיד. יחליף את תא"ל (במיל') יואל פלדשו, ששימש בתפקיד ראש המינהל במשך שמונה שנים

שמואל זכאי, צילום רש"ת שמואל זכאי, צילום רש"ת

השרה מירי רגב החליטה למנות את תא"ל (במיל') שמוליק זכאי לתפקיד מנהל רת"א. המינוי יובא לאישור הממשלה בישיבתה הקרובה.

זכאי מחליף את תא"ל (במיל') יואל פלדשו, ששימש בתפקיד ראש המינהל במשך שמונה שנים.  זכאי נבחר על ידי רגב לתפקיד לאחר שוועדת האיתור בראשות מנכ"ל משרד התחבורה בפועל אבנר פלור המליצה עליו כאחד משלושת המועמדים, ולאחר פגישות אישיות שקיימה השרה עם המועמדים לתפקיד.

שלושת המועמדים המומלצים לתפקיד כללה את מנכ"ל משרד התחבורה בפועל, אבנר פלור, נציג חיל האוויר, תא"ל מתן עדין ונציגת נציבות שירות המדינה. 

רגב: "לשמוליק זכאי ניסיון ניהולי עשיר בתחום התעופה האזרחית וניהול מערכות גדולות, היכרות, הבנה וניסיון בתחום הרגולציה של התעופה האזרחית בארץ ובעולם, ורקורד מרשים של עשייה. אני בטוחה כי רת"א בראשותו של זכאי תדע להתמודד עם האתגרים הגדולים שלפנינו".

זכאי שימש במשך 18 שנים במגוון תפקידים ברשות שדות התעופה (רש"ת), בהם, מנהל חטיבת הביטחון, סמנכ"ל מסופים ושדות תעופה פנים ארציים.   בתפקידו האחרון ברש"ת, כיהן כמנהל נתב"ג במשך 12 שנים (שנתיים מהם כממלא מקום).  זכאי נחשב למנהל מוערך וזכה לשבחים רבים על ניהול נמל התעופה בן גוריון ועל ניסיונו המקצועי. 

זכאי מילא שורה ארוכה של תפקידי פיקוד בצה"ל במשך יותר משני עשורים. במסגרת תפקידיו בצה"ל שירת זכאי בין השאר כמח"ט גולני וכמפקד אוגדת עזה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשות שדות התעופהמירי רגבשמואל זכאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: