אא

השביתה בנתב"ג הסתיימה

יו"ר ההסתדרות מברך את רה"מ על עצירת החקיקה וקורא לאחדות הקרע בעם: "בעקבות הודעת ראש הממשלה, אני מודיע כי תופסק השביתה במשק, אני מודה לכל השותפים למהלך". עובדי רש"ת חוזרים לעבודה מלאה

צילום: 123rf צילום: 123rf

לאחר שהבוקר (ב') הודיע יו"ר עובדי רש"ת, פנחס עידן, על שביתה בנתב"ג כחלק מהשבתת המשק כולו, עתה מודיע יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, על הפסקת השביתה.

ארנון בן דוד, בתגובה לדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני מברך את ראש הממשלה על עצירת תהליך החקיקה ועל הבחירה באחדות העם. אני אהיה הראשון לסייע לראש הממשלה נתניהו, בהובלת משא ומתן ליצירת רפורמה אשר תנוסח בהסכמה משותפת בין הצדדים, ותביא לאיחוד הקרעים בעם. אני קורא לכל חבריי בממשלה ובכנסת, משמאל ומימין, השאירו את האגו בצד וראו את טובת העם ואת עתיד החברה הישראלית לנגד עיניכם. במשמרת שלנו מתרחש אירוע, מהגדולים והקשים בתולדות העם, ועל כולנו לגלות אחריות ומנהיגות למען עתיד ילדינו."

עוד מוסיף: "בעקבות הודעת ראש הממשלה אני מודיע כי תופסק השביתה במשק, עליה הכרזתי הבוקר (ב'). אני מודה לכל השותפים למהלך: ראשי המשק ונציגי המעסיקים, ראשי הוועדים, העובדות והעובדים, חברי הנהגת ההסתדרות ועובדי ההסתדרות. יחד נחזיר את מדינת ישראל לדרך הנכונה".

ועד עובדי רש"ת מודיע כי עובדי רש"ת חוזרים לעבודה מלאה. העובדים יפעלו לסיום העיכובים.

במהלך השביתה המריאו 70 טיסות, 27 עוכבו מעל שעתיים. 74 טיסות בוטלו, מתוכן 33 נחיתות ו-41 המראות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נתב"ג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: