אא

קרואטיה איירליינס יצאה בסוף השבוע לטיסת בכורה כחברת תעופה של מדינת שנגן

קרואטיה הצטרפה ב-1 בינואר 2023 באופן רשמי לאזור שנגן באיחוד האירופי, בו לא קיימת בקרת גבולות בין המדינות ביבשה ובים, ולראשונה חברת התעופה הלאומית מימשה את חברותה בהסכם שנגן

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

ב-26 במרץ קרואטיה איירליינס מימשה את הצטרפותה של קרואטיה לאזור שנגן באיחוד האירופי, המאפשר טיסות פנים לא מוגבלות בתוך אירופה, מהירות יותר וחלקות יותר אל קרואטיה וממנה למדינות החברות בהסכם שנגן.

לרגל טיסת הבכורה נערך בנמל התעופה של פרנקפורט טקס לציון הטיסה הראשונה של קרואטיה איירליינס מפרנקפורט לזאגרב במסגרת משטר הנסיעות של שנגן.

"אנו שמחים שעם תחילת לוח טיסות הקיץ של השנה, הנוסעים שלנו יכולים לנסוע לקרואטיה ביתר קלות, במהירות ובנוחות, כמו גם מקרואטיה למדינות המכילות את משטר שנגן. לאחר שהוסרו הגבלות נסיעה רבות, שנגרמו על ידי מגפת הקורונה, הנוסעים מקבלים כעת חופש תנועה גדול עוד יותר בתוך אירופה ואנו מקווים שזה יתרום עוד יותר להחלטתם לבחור בתחבורה אווירית לנסיעות עסקיות ופרטיות", אמר מאטו ראדיץ', מנהל המכירות של קרואטיה איירליינס למרכז אירופה.

חברת התעופה הלאומית של קרואטיה ביצעה את הטיסה הבינלאומית הראשונה שלה בקו זאגרב -פרנקפורט ב-5 באפריל 1992, תחילת החיבור הבינלאומי של קרואטיה.

במהלך עונת לוח הקיץ, שהחלה בסוף השבוע, קרואטיה איירליינס תחבר את קרואטיה עם 23 יעדים אירופיים, מתוכם 18 באזור שנגן, וביקורות גבולות ימשיכו להיות מיושמות רק בטיסות אל ומיעדים מחוץ לאזור שנגן: בריטניה, אירלנד, מקדוניה, בוסניה והרצגובינה ורומניה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: