אא

הצעה לתיקון חוק: החלת חוק הגנת הצרכן גם על חברות לואו קוסט זרות

התאחדות סוכני הנסיעות החלה לקדם הצעה לתיקון חוק הגנת הצרכן כך שחברות לואו קוסט זרות הפועלות בישראל תהיינה כפופות לחוק הישראלי ולדיני ביטול עסקאות. מה עוד כוללת ההצעה לתיקון החוק?

לואו קוסט. צילום: shutterstock לואו קוסט. צילום: shutterstock

בהתאחדות סוכני הנסיעות פועלים לתיקון אפליה מול חברות תעופה לואו קוסט הזרות הפועלות בישראל.

בהתאחדות מציינים כי "החלה לפעול במרץ לקידום שתי הצעות חקיקה בחוק הגנת הצרכן לרווח הענף. התיקון הראשון, נוגע לחוסר ההגינות שבאפליה מול חברות הלואו קוסט הזרות, אשר אינן כפופות לחוק הישראלי ולדיני הביטול של עסקאות. התיקון השני, נוגע לתיקון המאפשר לאזרחים "ותיקים" בני 64 ומעלה ביטול הזמנות במשך 4 חודשים ללא דמי ביטול והמנוצל לרעה לעיתים קרובות על חשבון משרדי הנסיעות".

לגבי האפליה, ההתאחדות הגישה הצעת תיקון חקיקה המאפשרת להגיש לצרכן הצעות לשירותי תיירות בשתי וריאציות של תמחור: האחת, ללא אפשרות ביטול והשנייה, עם אפשרות ביטול. כפי שניתן לעשות על שירותים הניתנים בחו"ל תודות לחקיקה קודמת שיזמה ההתאחדות וזאת, כנהוג בכל העולם.

לגבי הצעת החוק לאזרחים "ותיקים", בהתאחדות הציעו "לשים סייגים בחקיקה על זכותם של האזרחים הוותיקים לבטל עסקה במשך ארבעה חודשים, כשברור ששום ניצול לרעה או כוונה לעושק קיימת מאת משרד הנסיעות / הסוכן".

בהתאחדות מציינים עוד כי ח"כ חיים דנינו, יו"ר ועדת המשנה לעסקים קטנים ובינוניים בוועדת הכלכלה הביעה תמיכה בהצעות של ההתאחדות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות סוכני הנסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: