אא

אחרי תוצאות השיא: ישראייר אירחה כ-200 בכירים מענף התיירות במשרדיה החדשים

באירוע בו נטלו חלק הבעלים רמי לוי ושלום חיים וחברות הבת, אמר אורי סירקיס: ״תודה לכל אחת ואחד מכם, שתמך בנו לאורך כל השנה הזאת״

אורי סירקיס. צילום: פספורטניוז אורי סירקיס. צילום: פספורטניוז

״אנחנו מקיימים את האירוע הזה בטיימינג מתוכנן מראש, הבוקר פרסמנו את הדוחות הכספיים שלנו, שנת שיא של כל הזמנים לישראייר״, כך פתח היום (ג') אורי סירקיס, מנכ״ל ישראייר את אירוע הסוכנים שקיימה החברה במשרדיה החדשים בתל אביב, בו נכחו כ-200 בכירים מענף התיירות והתעופה וזאת על רקע דוחות השיא של החברה.  

״זו הזדמנות להגיד תודה רבה לכל אחת ואחד מכם, שתמך בנו לאורך כל השנה הזאת. נמצאים הבעלים שלנו כאן, רמי לוי, ושלום חי, וזו הזדמנות מבחינתנו להגיד להם תודה על התמיכה ובעיקר הדחיפה שעזרת לנו כל כך לצמוח ולהתרחב״. עוד התייחס סירקיס לשדרוג המשמעותי של החברה בערוצי הדיגיטל, במסגרתו עברה למערכת ניהול תחזוקה חדשה, שדרגה את מערכת המבצעים AIMS, השיקה מערכת ניהול תשואה חדשה ושדרגה את אתר האינטרנט שלה וכן את האיזור האישי באתר.

נזכיר כי החברה השלימה את רכישת השליטה של חברת Bird Aviation בקפריסין המעניקה שירותי תחזוקה לחברות התעופה איזי ג׳ט וריינאייר. כמו כן סיפר סירקיס כי החברה בשלבים מתקדמים לסיום עסקת רכישת חברת התעופה הצ׳כית Smart Wings, חברת ה-Lesiure הגדולה באירופה, המפעילה מעל ל-40 מטוסים, מטיסה מעל 6 מיליון נוסעים ומחזיקה בין היתר בחברת CSA הצ׳כית, החברה בברית התעופה Skyteam ועוד.  
סירקיס חשף מצגת מרשימה של החברה שסקרה את פעילותה מ-2019ֶ טרום משבר הקורונה ועד השיאים של החברה בשנה האחרונה וכמו כן את התחזית של החברה לשנה הקרובה שצפויה להיות אף טובה יותר לאור המספרים של החברה בחודשים ינואר -מרץ 2023.

באירוע נטלו חלק גם כל עובדי החברה וחברות הבת ומנהליהן, להם הודה סירקיס אישית על תרומתם להישגי החברה. 

בלטו בנוכחותם: טלי לאופר מנכ״לית התאחדות סוכני הנסיעות, אחישי גל מבעלי איסתא, חני סובול מנכ״לית דיזנהאוז גרופ, סער פוקס מנכ״לית פליי איסט, יוני וקסמן מנכ״ל אופיר טורס, טרי קסל מנכ״ל דיזנהאוז רמה״ש, יריב מוזס מבעלי מויה נסיעות ואחרים.

בעלי קבוצת ישראייר עם אורי סירקיס צילום: פספורטניוזבעלי קבוצת ישראייר עם אורי סירקיס צילום: פספורטניוז

הילה הרמולין ואורי סירקיס. צילום: פספורטניוזהילה הרמולין ואורי סירקיס. צילום: פספורטניוז

 אורי סירקיס. צילום: פספורטניוז אורי סירקיס. צילום: פספורטניוז

שולה פרץ וטלי לייבוביץ. צילום: פספורטניוזשולה פרץ וטלי לייבוביץ. צילום: פספורטניוז

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז
צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אורי סירקיסישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: