אא

בריטיש איירווייס מבטלת 300 טיסות בחג הפסחא

שביתות המאבטחים במהלך חופשת חג הפסחא לא יאפשרו לחברה להפעיל את לוח הטיסות המלא והיא מנסה להקל על העומס הצפוי בטרמינל שלה

בריטיש איירווייס. צילום: 123RF בריטיש איירווייס. צילום: 123RF

לאחר שהמו"מ המתמשך נתקע בין הנהלת נמל לונדון הית'רו לבין צוות אבטחת נמל התעופה, השביתות המתוכננות עומדות לצאת לדרך.

1,400 אנשי אבטחה מאיימים לעזוב את העבודה מה-31 במרץ עד 9 באפריל, כשצוותי אבטחה רבים של נמל התעופה הממוקמים בטרמינל 5 של הית'רו, הטרמינל הבלעדי של בריטיש איירווייס.

נוכח המצב בריטיש איירווייס החליטה לבטל כ-300 טיסות במהלך הנסיעות הרבות בחג הפסחא כדי להקל על העומס בטרמינל 5 שלה. החברה תבטל כ-5% מלוח הזמנים היומי הרגיל שלה, ברובן  טיסות יומיות לטווח קצר. החברה תציע ללקוחות שנפגעו טיסות חלופיות בתוך 24 שעות מרגע ביטול טיסתם או קבלת החזר מלא של מחיר הטיסה.

בריטיש איירווייס פרסמה הצהרה בזו הלשון: "בעקבות הדרישה של הית'רו להפחית את מספר הנוסעים במהלך תקופת השביתה של עובדיה, נאלצנו לצערנו לבצע מספר קטן של התאמות בלוח הזמנים שלנו. הצוותים שלנו ממשיכים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הית'רו כדי להבטיח שהטיסות של הלקוחות שלנו יתנהלו בצורה חלקה".

למרות שבריטיש איירווייס צפויה להיות חברת התעופה הנפגעת ביותר מהשביתה, הנהלת הנמל קוראת גם לחברות אחרות להגביל את הפעילות כדי להקל על העומס והעיכובים במהלך השביתה, וכן הודיעה, כי תגייס 1,000 עובדים נוספים כדי לעזור להקל על העומס הצפוי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריטיש איירווייסהית'רו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: