אא

קבוצת נורווג׳יאן קרוז ליין אחזקות: הארי סומר מנכ״ל NCL הוא הנשיא החדש

פרנק דל ריו נשיא ומנכ״ל תאגיד השייט NCLH יפרוש לאחר 30 שנה בתעשיית השייט ומי שיחליפו בתפקיד הוא הארי סומר, המכהן כיום בתפקיד נשיא ומנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין ומונה כעת לנשיא הבא ומנכ"ל הקבוצה. צפו בראיון שקיימנו עם סומר בעבר דיוויד ג'יי הררה מונה לנשיא נורוויג'ן קרוז ליין

הארי סומר: צילום פספורטניוז הארי סומר: צילום פספורטניוז

Norwegian Cruise Line Holdings Ltd, חברת השייט הבינלאומית המחזיקה במותגים Norwegian Cruise Line ("NCL"), Oceania Cruises ו-Regent Seven Seas Cruises, הודיעה כי פרנק דל ריו החליט לפרוש ולפרוש מתפקידו כנשיא ומנכ"ל החברה, ומהדירקטוריון שלה, החל מה-30 ביוני 2023. דל ריו ישמש בתפקיד יועץ כיועץ בכיר לדירקטוריון עד שנת 2025.

מי שיחליפו בתפקיד הוא (Harry Sommer) הארי סומר, שמכהן כנשיא ומנכ"ל NCL מאז שנת 2020, אשר יצטרף גם לדירקטוריון החברה, החל מה-1 ביולי 2023. דיוויד ג'יי הררה, ששימש כמנהל מכירות ושיווק ראשי של NCL מאז 2021, יחליף את סומר כנשיא NCL, החל מה-1 באפריל, 2023.

דל ריו הוביל את החברה מאז 2015 ולפני כן הוביל את Prestige Cruise International, Inc., או את קודמתה, שהפעילה את Oceania Cruises ואת Regent Seven Seas Cruises, משנת 2002 ועד לרכישתה על ידי Norwegian. דל ריו הקים את Oceania Cruises בשנת 2002, אשר יצרה מרחב שוק חדש של "פרימיום עליון" בתעשיית השייט. במהלך כהונתו, הוביל את החברה בהצלחה בקבלת פני שמונה ספינות חדשות וחדשניות מאז 2015, תוך הצגת יעד האי הפרטי השני של החברה, Harvest Caye, והשגת תשואות ותוצאות פיננסיות מצויינות. דל ריו גם הובילה את החברה במשבר הקורונה, התקופה הסוערת ביותר בתולדותיה ותמך בתעשיית השייט בתקופות חסרות תקדים, שפעל פעלה לחידוש פעילות השייט ברחבי העולם.

הארי סומר שני משמאל בעת השקה באלסקה. צילום: NCL יח״צהארי סומר שני משמאל בעת השקה באלסקה. צילום: NCL יח״צ

להארי סומר, 55, יש יותר מ-30 שנות ניסיון בתעשיית השייט במכירות, שיווק, ניהול הכנסות, שירותי נוסעים, פיתוח מסלול ופיתוח ותפעול עסקי בינלאומי. בנוסף לתפקידו כנשיא ומנכ"ל, NCL, הרחיב את תחומי האחריות שלו בחודשים האחרונים כדי לכלול פיקוח על כל תחומי התפקוד האחרים של החברה, לרבות Oceania Cruises, Regent Seven Seas Cruises וה-Tre-branded Onboard מחלקת הכנסות. בעבר כיהן כנשיא בינלאומי ולאורך הקריירה שלו גם מילא תפקידים ניהוליים במפעילי שייט שונים.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

"בשם מועצת המנהלים והארגון כולו, אני מודה לפרנק על תרומתו שלא תסולא בפז לחברה זו ולתעשיית השייט במהלך 30 השנים האחרונות", אמר ראסל ו. גלבוט, יו"ר מועצת המנהלים של Norwegian Cruise Line Holdings Ltd. "הוא סיפק תוצאות פיננסיות מעולות, הרחיב את הצי שלנו עם ספינות מפוארות וחדשניות, חיזק את טביעת הרגל הגלובלית שלנו וסיפק חוויות שאין שני לה לאורחים שלנו. לתשוקה ולמסירות שלו תהיה השפעה מתמשכת הן על העסק שלנו והן על התעשייה בכלל."

גלבוט המשיך, "הדירקטוריון נרגש למנות את הארי סומר לרשת את פרנק כמנכ"ל הבא של החברה, - שיאו של תהליך תכנון ירושה מתחשב. מנהיג ומפעיל מנוסה מאוד, הארי עבד לצד פרנק במשך שנים רבות ועזר להניע את הצלחת המותג הגדול ביותר ועטור הפרסים שלנו בתקופה קריטית. הוא השיק מחדש בהצלחה את צי ה-NCL לאחר הפסקה של יותר מ-500 יום, סיפק את פרימה הנורבגית שמשנה את המשחק, הראשונה מבין שש ספינות במחלקה החדשה של המותג, והוביל את הצוות לשנת הזמנות שוברת שיאים ב-2022. סומר הוא המנהיג הנכון להוביל את החברה שלנו קדימה לפרק הבא של הצמיחה."

"הובלת Norwegian Cruise Line Holdings הייתה אחת החוויות המתגמלות ביותר בקריירה המקצועית שלי", אמר פרנק דל ריו, נשיא ומנכ"ל Norwegian Cruise Line Holdings Ltd. "תודתי מעומק הלב יוצאת ל-39,000 חברי הצוות שלנו שהחדשנות, העקשנות ושיתוף הפעולה שלו חיזקו את החברה הזו ובנו את הבסיס הנלהב והנאמן ביותר בתעשייה של סיירות. כשהחברה ממוקמת בצורה יציבה לשנת 2023 ואילך, אני בטוח שעכשיו זה הזמן הנכון להעביר את השרביט להארי סומר. לאחר שעבדתי בשיתוף פעולה הדוק עם הארי במשך עשרות שנים, אני יודע שהכישרון והכישורים שלו מתאימים באופן אידיאלי לקחת את החברה הזו לעידן הבא שלה. אני מצפה להמשיך לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם הארי, הדירקטוריון וצוות ההנהלה שלנו במהלך החודשים הקרובים כדי להבטיח מעבר חלק ואני שמח להמשיך ולשמש כיועץ בכיר לדירקטוריון לאחר המעבר.

"אני אסיר תודה על התמיכה הבלתי מעורערת שלו ושל הדירקטוריון להוביל את החברה כשאנחנו מתחילים לפרק הבא של המותגים החשובים שלנו", אמר סומר. "אני גאה להיות חלק מההצלחות של החברה במהלך 15 השנים האחרונות, ואני מצפה לעתיד הזוהר שלפנינו, כולל הצמיחה המהפכנית שיש לנו בצנרת. אני מתכבד ונרגש להוביל ולעבוד לצד מה שהוא ללא ספק הצוות הטוב ביותר בתעשייה כדי להגשים את היעדים העסקיים והפיננסיים שלנו".

סומר הוסיף, "אני שמח במיוחד שדיוויד יוביל את חברת נורוויג'ן קרוז ליין מכיוון שהוא תורם מרכזי להצלחתה של NCL בשנים האחרונות. עם הרקע הפיננסי, המכירות, השיווקי והפיתוח העסקי החזק שלו, דוד יקבל סמכות נוספת להנחות את המותג NCL בדרך מואצת קדימה. אני בטוח שהוא האדם הנכון, בזמן הנכון, להוביל את המותג המדהים הזה לעתיד מזהיר קדימה".

"אני מצפה להמשיך לעבוד לצד הארי וצוות ההנהגה שלנו כדי לבנות על המומנטום החזק שלנו ולהמשיך לספק לאורחי NCL חוויות מובילות בתעשייה", אמר הררה. "אני מכבד ואסיר תודה על ההזדמנות המדהימה הזו להוביל את קו השיוט המוביל הזה ואת הצוות ברמה העולמית שלנו".

על הארי סומר

להארי סומר יש למעלה מ-30 שנות ניסיון בתעשיית השייט, וכיום משמש כנשיא ומנכ"ל המותג הגדול ביותר של Norwegian Cruise Line Holdings, Norwegian Cruise Line. בתפקיד זה סומר מוביל מכירות, שיווק, ניהול הכנסות, שירותי נוסעים, פיתוח מסלול, פיתוח עסקי בינלאומי ותפעול עבור NCL. בנוסף לתפקידו ב-NCL, זומר נטל לאחרונה אחריות פיקוח על כל תחומי התפקוד האחרים של החברה, כולל Oceania Cruises, Regent Seven Seas Cruises ומחלקת ההכנסות של המותגים.

החל מה-1 באפריל 2023, סומר יהפוך לנשיא ומנכ"ל נבחר בתפקיד מעבר שבו הוא יפקח על כל שלושת המותגים והמחלקות התלת-מותגים של החברה.

Oceania Cruises. צילום: ShutterstockOceania Cruises. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NCLNorwegian Cruise Line Holdings

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: