אא

רשת בתי המלון מיינור מינתה את טרנובה כנציגתה בישראל

לרשת 8 מותגי מלונאות ו-540 בתי מלון ואתרי נופש ב-56 מדינות ברחבי העולם. טרנובה תייצג בארץ את הרשת בכל התחומים המסחריים: שיווק, יח"צ, מכירות וייעוץ במטרה להחדיר את המותג לשוק הישראלי

סמנכ"ל מסחרי במיינור ודב קלמן. צילום: טרנובה סמנכ"ל מסחרי במיינור ודב קלמן. צילום: טרנובה

רשת המלונות הבינלאומית מיינור - Minor, המפעילה 540 בתי מלון ואתרי נופש ב-56 מדינות באסיה, המזרח התיכון, אירופה, אמריקה ואפריקה, מינתה לאחרונה את חברת טרנובה שיווק וייעוץ תיירות כנציגתה בישראל.

על חוזה הייצוג חתמו באחרונה דיוויד גארנר, סמנכ"ל מסחרי  Middle East & Africa ברשת מיינור ודב קלמן, מייסד ויו"ר Terranova.

טרנובה תייצג את מיינור בכל התחומים המסחריים: שיווק, יחסי ציבור, מכירות וייעוץ במטרה להחדיר ולהכיר לשוק הישראלי את מותגי הקבוצה. 

לרשת מיינור 8 מותגי מלונאות בהם המותג "אננטרה" (Anantara Hotels, Resorts & Spas), שצמח בתאילנד והתרחב ל-45 נכסים ביותר מ-20 מדינות בעולם. נכסי הדגל של המותג הם Anantara Golden Triangle Elephant Camp & Resort בצפון תאילנד, Anantara Kihavah Maldives Villas במלדיביים, Qasr Al Sarab Desert Resort באבו דאבי, ו- Anantara Palazzo Naiadi Rome Hotel באיטליה.

מותג נוסף הוא "אבאני" (Avani Hotels & Resorts), כולל 40 נכסים ב-20 מדינות, שמציעים לאורחיהם איזון בין עבודה ונופש, עיצוב מוקפד, ואירוח ברמה גבוהה. למותג יותר מ-10 בתי מלון בתאילנד, ביניהם Avani+ Riverside Bangkok Hotel ו-Avani+ Khao Lak, וכן בתי מלון נחשבים בלואנג פראבנג  שבלאוס ובסיאם ריפ שבקמבודיה. נכסים נוספים הם מלון Avani Palm View Dubai באיחוד האמירויות ו-Avani Kalutara Resort בסרי לנקה. מותג זה יושק בקיץ הקרוב גם באיים המלדיביים.

מותגים נוספים של מיינור הם NH Collection באירופה ובאמריקה, ומתרחב כעת למזרח התיכון ולאסיה, עם השקת NH Collection Dubai The Palm באחרונה באיחוד האמירויות. מותג NH שצמח בספרד ופריסתו בעיקר באירופה. מותג המורשת הפורטוגזי Tivoli Hotels & Resorts, אוסף של מחנות ספארי ובקתות במזרח אפריקה תחת המותג Elewana Collection.

השנה צפויים להיפתח 69 בתי מלון חדשים לכל רשת מיינור. 6 בתי מלון מקבוצת מלונות "אנטרה" (Anantara) בניס שבצרפת, אמסטרדם, אמאלפי סלרנו שבאיטליה, בנגקוק בתאילנד, באלי וראס אל ח'יימה באיחוד האמירויות; 2 בתי מלון מקבוצות מלונות "אווני" (Avani) בקו סמוי, תאילנד ובמלדיביים; מלון מ-NH Collection בדובאי.

דיליפ רג'קארייר, מנכ"ל Minor Hotels: "אנו נרגשים להכריז על מינויה של טרנובה כנציגתנו בישראל. כיום אנו כבר מארחים  תיירים רבים מישראל בבתי המלון שלנו, ואנו מזהים פוטנציאל עצום לצמיחה בשוק זה. אנו מצפים לעבוד עם הצוות החדש שלנו בישראל כדי להגביר עוד יותר את המודעות למותג, את המכירות ואת ההזדמנויות העסקיות של הרשת".

אימרי קלמן, מנכ"ל טרנובה: "ההחלטה של רשת מיינור, הכוללת את מותגי בתי המלון הידועים בעולם והנפרשים על פני מספר יבשות, להקים נציגות בישראל, מוכיחה את החשיבות ההולכת וגדלה של השוק הישראלי בזירת התיירות הבינלאומית. אנו נרגשים לקבל את אמון הרשת, להיות מספרי הסיפורים ומקדמי המכירות שלה בשוק הישראלי".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: