אא

איזי ג'ט: כך ייראה עולם התעופה והתיירות בעוד 50 שנה 

חברת התעופה איזי ג'ט הזמינה חוות דעת של מומחים מתחום התעופה, החדשנות וההנדסה, שמנבאים כיצד נטייל בשנת 2070. ספוילר: במטוסים יוגש מזון מודפס בתלת-מימד והדרכונים יהיו מבוססים על פעימות לב. מה עוד?

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת הלואו קוסט הבריטית, איזי ג'ט, הזמינה חוות דעת של מומחים מתחום התעופה, החדשנות וההנדסה, שמנבאים כיצד עולם התעופה ייראה בעוד 50 וכיצד נטייל ונהנה מהחופשות שלנו בעוד יובל שנים.

אז מה יהיה בעוד 50 שנה?

דרכונים

הדרכונים יהיו מבוססים על פעימות לב ודרכונים ביומטריים יחליפו את הדרכון המסורתי, כך שנוסעים יוכלו לעבור ללא עיכובים בשדה התעופה. בדומה לטביעות אצבעות ולזיהוי על פי רשתית, החתימה הלבבית של כל אדם היא ייחודית. חתימות פעימות הלב והפרטים הביומטריים של הנוסעים יירשמו במערכת גלובלית באותו אופן שבו פועלת כיום טכנולוגיית סריקת טביעות אצבע.

מושבי מטוס

מושבים ארגונומיים וביו-מימטיים שיהפכו לנורמה. מושבים אלה יתאימו את עצמם למבנה הגוף כמו גובה, משקל והטמפרטורה של הנוסע. הם יספקו חוויית טיסה עם נוחות מירבית.

בידור בטיסה

יוקרן ישירות מול עיני הנוסע, באמצעות מכשירים אופטו-אלקטרוניים, שיחליפו את המסכים שאנו מכירים היום או את הורדת הסרטים לפני הטיסה.

נסיעה בשדה התעופה

הנסיעה לחניון שדה התעופה תיעשה באמצעות מוניות אוויריות e-VTOL. הנסיעה לשדה התעופה תהיה מהירה ונוחה יותר מאי פעם, כאשר 85% מהנוסעים יגיעו באמצעות e-VTOL מבתיהם לטרמינל.

מזון בטיסה

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, נראה התקדמות משמעותית גם בחוויית האירוח: מזון מודפס בתלת מימד יאפשר לנופשים להדפיס כל מה שהם רוצים לאכול לארוחות בוקר, צהריים וערב, תוך הפחתת בזבוז מזון.

בתי מלון

מלונות תת-קרקעיים חסכניים באנרגיה - כל חדרי המלון יהיו חדרים חכמים עם מיטות שמוכנות מראש עם מידת מוצקות המזרון, טמפרטורת הסביבה ומוזיקה מועדפת שתתנגן על סמך העדפות לפי בחירה בטרם ההגעה למלון. קונסיירג' הולוגרפי אישי ילווה את הנוסעים כדי לספק מידע על היעד וסיוע במהלך שהותם.

כמו כן, בתי המלון יתמשו באנרגיה המופקת מצעדי האורחים כדי לייצר חשמל.

בגדי טיולים

בגדים בהדפסת תלת מידמד שניתנים למחזור ימתינו במלון והם ייתרו את הצורך במזוודות. המטיילים יוכלו להדפיס את הבגדים הנדרשים בחדרי המלון שלהם, המותאמים למידותיהם ולסגנון האופנתי שלהם. הבגדים יהיו ניתנים למחזור להנאת האורחים הבאים. כמו כן, מטיילים ילבשו חליפות באתרים היסטוריים באופן שתתאפשר להם חוויה תחושתית של מסע בזמן.

נסה לפני שאתה קונה

תצוגה מקדימה של החופשה תאפשר לחוות מיקומים לפני הזמנת החופשה.

שפה

מכשירים שיחוברו לאוזן יאפשרו לתרגם את השפה המקומית בזמן אמת ולאפשר לדבר בשפה הזו.

ספורט ימי

גלישה אלקטרונית, סקי בכבלים ופלייבורדינג יהיו ניתנים להשכרה באזור החופים.

מנכ"ל איזי ג'ט, יוהאן לונדגרן, אמר בהתייחס לדו"ח: "חדשנות היא ב-DNA שלנו ואנחנו תמיד מאתגרים את עצמנו לחשוב בגדול ולהסתכל איך אנחנו יכולים להפוך את הנסיעות לפשוטות יותר עבור אנשים בכל רחבי אירופה, גם היום וגם לדורות הבאים. מדרכונים ביומטריים של פעימות לב וכלה בחוויות חופשה בטיול בזמן, סביר להניח שנסיעות בשנת 2070 יהיו שונות ומרגשות מאוד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איזי ג'ט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: