אא

לשכת רה"מ: בספטמבר 2023 ישראל צפויה להיכנס לרשימת המדינות הפטורות מוויזה לארה"ב

מלשכת רה"מ נמסר כי הושלמה החקיקה הנדרשת לבקשת האמריקנים לקידום הפטור מוויזה לארה"ב. ח"כ אלקין לרה"מ: "אם לא הייתם מעכבים את החוקים האלה לפני הבחירות בגלל הנקמנות האישית באיילת שקד, כבר יכולנו להיות היום עם החקיקה ועם פטור מוויזות"

בנימין נתניהו. צילום: 123rf בנימין נתניהו. צילום: 123rf

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פרסם היום (ד') הודעה לפיה הושלמה החקיקה הנדרשת לבקשת ארה"ב על מנת לקדם פטור מוויזה לארה"ב.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "בחודשים הקרובים נמלא את הדרישות הנוספות ובספטמבר 2023 מדינת ישראל צפויה להיכנס לרשימת המדינות הפטורות מוויזה". 

הכנסת, שסיימה להעביר הבוקר את כל החוקים הנדרשים, נדרשה להעביר 4 הצעות חוק שונות בנושא בהן שני חוקים חדשים שיחייבו חברות תעופה למסור מידע שהן מחזיקות במאגר שלהן על כל נוסע ונוסע. במקביל, לחייב את המשטרה למסור מאגר טביעות אצבע ורישומים פליליים.

כמו כן, העבירה הכנסת תיקונים בחוק הכניסה למדינת ישראל המאפשרים לרשות האוכלוסין וההגירה למסור לאמריקנים את כל המידע על נוסע עוד בזמן הצ'ק אין במדינת המוצא. זאת כדי לאפשר לאמריקנים לסרב כניסתו של נוסע כזה או אחר למדינה עוד לפני שהמריא במידה וקיימת אינדיקציה שמדובר באדם מסוכן.

נזכיר כי אתמול (ג') אושר החוק להעברת מידע לאמריקאים לגבי פרטי זיהוי.

בעקבות הדברים האלה, יו״ר סיעת המחנה הממלכתי, ח״כ זאב אלקין, צייץ בטוויטר: "בקצב שהקואליציה בראשותך מקדמת את היחסים עם ארצות הברית, אנחנו עוד עלולים להישאר עם החקיקה ובלי הפטור מוויזות. ‏אם לא הייתם מעכבים את החוקים האלה לפני הבחירות בגלל הנקמנות האישית באיילת שקד, כבר יכולנו להיות היום עם החקיקה ועם פטור מוויזות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ויזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: