אא

הישג ל- Emirates: תפעיל שלוש טיסות יומיות בקו ת"א דובאי

פחות משנה לאחר שהחלה להפעיל טיסות לישראל, חברת התעופה עטורת הפרסים מאיחוד האמירויות, קיבלה היום (ד') אישור להפעלת טיסה יומית שלישית בקו הלוהט של הישראלים

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

בשורה חשובה לטסים לדובאי.

כזכור, חברת התעופה הלאומית של דובאי, הנחשבת לאחת מחברות התעופה מהטובות בעולם, החלה לפעול לראשונה בישראל בחודש יוני אשתקד עם טיסה יומית אחת, לאחר כארבעה חודשים קיבלה אישור להפעלת 2 טיסות יומיות, כאמור, כעת תפעיל 3 טיסות יומיות בקו ת"א- דובאי. בכך למעשה תרחיב החברה, המיוצגת ע"י אופן סקיי, את פעילותה בישראל ותפעיל 3 טיסות יומיות. הטיסה הנוספת צפויה לפעול החל מחודש מאי 2023.

מדובר בהישג חסר תקדים לחברה, שהחלה כאמור לטוס לישראל רק בחודש יוני האחרון וכבר מתבססת בין חברות התעופה המובילות במספרי הנוסעים ובפעילות בנתב״ג.

לוחות הזמנים של הטיסות של Emirates לתל אביב יספקו גישה נוחה לדובאי, ולטיסות המשך ליעדים פופולריים כמו אוסטרליה, הפיליפינים, האיים המלדיביים, סרי לנקה, תאילנד ו-ויאטנם וכמובן לכל העולם. בנוסף, שותפות ה-codeshare שלEmirates עם flydubai מציעה לנוסעים עוד יותר אפשרויות בהגעה אל דובאי, ופותחת גישה לרשת המשולבת של שתי החברות.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא"ל (במיל') מירי רגב: "שמחתי לבשר לשגריר האמרתי, חברי מוחמד מחמוד אל-חאג'ה על החלטתי להגדיל את מספר הטיסות לאמירויות, ואין לי ספק שזה יחזק את הקשרים בין המדינות. מאז שחנכתי את הטיסות הראשונות לאיחוד האמירויות במסגרת הסכמי אברהם בקדנציה הקודמת שלי גדלה הפעילות מדי חודש בחודשו ולאור זאת החלטתי להיענות לבקשת השגריר ולאשר הוספת שבע טיסות שבועיות. פתיחת השמיים לאמירויות, וגם למרוקו, הם מההישגים ההיסטוריים של ממשלת נתניהו וחוויה מרגשת לכל מי שמבקר שם."

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: