אא

שר התיירות: "מפגינים לי על הבית כל היום ומה שהכי מטריד אותי שאני לא יוצא אליהם כי לא מקשיבים לי"

כך אמר שר התיירות, חיים כץ, באירוע הרמת כוסית של לשכת התיאום של ענף התיירות. עוד בישר השר על כך שהתאחדות סוכני הנסיעות יוצאת ממשרד הכלכלה ועוברת רשמית למשרד התיירות

שר התיירות. צילום: ספיר פרץ שר התיירות. צילום: ספיר פרץ

"נהוג במקומותינו שאנחנו נפגשים פעמיים בשנה. פעם בראש השנה לחגוג לשנה העברית החדשה ופעם בפסח ויום העצמאות, לחגוג יום הולדת למדינה. בפעמיים האלה אנחנו עושים את חשבון הנפש שלנו, הן בחלקת האלוהים הקטנה שלנו והן במישור הלאומי ובסוף מברכים", אמר שר התיירות, חיים כץ, באירוע הרמת כוסית של לשכת התיאום של ענף התיירות (התאחדות המלונות, התאחדות סוכני הנסיעות ועוד) במלון קרלטון בתל אביב.

עוד אמר השר כץ, "במישור הלאומי, אנחנו בימים שלא ידענו כמותם. מפגינים לי על הבית כל יום, כל היום ובלילה. מה שהכי מטריד אותי בהפגנות האלה, שאני לא יוצא אליהם. ולמה אני לא יוצא אליהם? כי הם לא מקשיבים לי".

עוד לדברי השר, "בואו נקשיב אחד לשני כי בשורה התחתונה כולנו רוצים להביא תוצאות ואני מקווה שכך יהיה. במישור המקומי, שלנו, רציתי לבוא למשרד התיירות. קיבלתי את מה שרציתי. זה לא היה לי קשה לקבל את מה שרציתי ואז באה הגזרה של ביטול הפטור ממע"מ לתיירים. אמרו לי ניתן לך מיליונים לתקציב ותסכים לבטל את הפטור ממע"מ לתיירים. אמרתי להם, אני אנצח אתכם. שיחקנו את המשחק, אבל אז הורידו את תקציב משרד התיירות לחצי".

השר בדבריו בישר גם על העברתה הרשמית של התאחדות סוכני הנסיעות ממשרד הכלכלה, לאחר מאבק של שנים ארוכות, לאחריות משרד התיירות. מדובר בניצחון סוחף את הסוכנים שציפו לכך תקופה ארוכה.

שר התיירות וטלי לאופר. צילום: יחצשר התיירות וטלי לאופר. צילום: יחצ

"אבל אמרתי נעשה את זה בשקט ונביא תוצאות ונהיה מדידים, כי אם אנחנו לא מדידים אז אנחנו לא שווים כלום. אנחנו צריכים להגדיר יעדים ולקבוע אבני דרך כמו שקובעים פרויקט. אני מקווה שאנחנו נפגש עם מארגני התיירות והמלונאים וכל אחד מהם יגיד לי בקשה אחת שהוא רוצה מה הכי חשוב לו ובזה אני אמדד. אם אני אצליח להביא לכל אחד את מה שהכי חשוב לו. אני מאחל לכל בית ישראל שלא נדע פיגועים ומלחמות ושהבריאות תהיה בביתנו ושנדע להכיל האחד את השני. כל האירועים האלה, וואלה, לא מתאימים. שכולנו נהפוך לילד וימצא את האפיקומן ויבקש לעצמו משאלה ושלכולנו תהיה שנת עבודה פוריה".

צילום: חן גליליצילום: חן גלילי

צילום: חן גלילי אביה מגןצילום: חן גלילי אביה מגן

צילום: חן גליליצילום: חן גלילי

צילום: חן גליליצילום: חן גלילי

צילום: חן גליליצילום: חן גלילי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות המלונותהתאחדות סוכני הנסיעותשר התיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: