אא

חופשה מלכותית: יש מלונות, ויש פור סיזנס אבו דאבי

אמרתם פור סיזנס, אמרתם יוקרה מתפרצת. וכמצופה, גם המלון של הרשת באבו דאבי מציב סטנדרטים מופלגים, בדיוק כמו ששועי עולם וידוענים עם דרישות מוגזמות אוהבים. כך נראית חופשה של מיליון דולר בפחות מאלף שקל ללילה

צילום: יח״צ פור סיזנס צילום: יח״צ פור סיזנס

האמת, כשמדברים על איחוד האמירויות הרבה חושבים בכלל על דובאי, שהפכה בשנתיים האחרונות ליעד אהוב על התייר הישראלי. אבל רגע, מה עם אבו דאבי? בירת איחוד האמירויות, האחות הרגועה של דובאי התוססת והעיר הגדולה ביותר באיחוד האמירויות, היא עיר מקסימה ומיוחדת. בהחלט עיר שנותנת פייט לדובאי הנוצצת, למרות שהחוויה בה שונה לגמרי.
 
הסיבה העיקרית בגללה טסנו לאבו דאבי, היא ביקור באחד המלונות היותר מרשימים במפרצית: מלון Four Seosons, הממוקם באי אל מריה (Al Maryah) שהשהייה בו, לבדה, היא מגה-סיבה להגיע לאבו דאבי. 

היוקרה תפרצת כבר בלובי הכניסה. צילום: פור סיזנס יח״צהיוקרה תפרצת כבר בלובי הכניסה. צילום: פור סיזנס יח״צ

המלון: יוקרה מתפרצת

המלון, אחד מ-119 מלונות רשת פור סיזנס, הוא למעשה מגדל זכוכית עצום בן 34 קומות, המשלב שיק אורבני מודרני לצד יוקרה קלאסית. 

עוד לפני שנכנסים ללובי המלון המפואר, שבאחרונה קיבל ציון 5 כוכבים במדריך הטיולים של פורבס, ניתן לראות מספר עצום של רכבי פאר שחונים בחוץ: בנטלי, פורשה, קאדילק, מרצדס ואפילו אוסטין מרטין, כולם ממתינים לאורחים רמי מעלה רבים שנוהגים לפקוד את המלון ואת המסעדות ובתי הקפה שבו. הלובי גדול ורחב במיוחד עם ריהוט יוקרתי וחדיש ותקרות גבוהות. קירות הזכוכית הגבוהות מאפשרות הצצה לנוף הפנורמי של קו הרקיע המדהים של אבו דאבי ולמפרץ הערבי. הכניסה למלון מהירה וידידותית בזכות צוות מעובה ואדיב בלובי שעושה את כל הליך הצ'ק אין מהיר וקליל.

במלון 200 חדרים וסוויטות אלגנטיות, 6 מסעדות וברים. בריכת האינפיניטי על גג המלון משקיפה על העיר היא מקום שחייבים לבקר בו לפני השקיעה, לצפות בקו הרקיע של אבו דאבי והמפרץ הערבי. בבריכה תמצאו את Eclipse Terrace Lounge, בר מסעדה בו ניתן לאכול בכל שעות היום. בערב המקום הופך למסעדת פיוז'ן הכוללת סושי, מאכלי ים ובשרים ומיטב המשקאות והנוף פשוט  עוצר נשימה.

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

האוכל: גורמה מהשורה הראשונה 

אמרתם פור סיזנס, אמרתם אוכל גורמה. גם במלון הזה של הרשת, יש מגוון מסעדות בהן: 

קפה מילאנו (Cafe Milano) - מסעדה איטלקית משובחת עם תפריט איטלקי הישר ממחוז פוליה, הכולל פסטות המיוצרות במקום, גבינות איטלקיות (אל תחמיצו את הבוראטה במנות הפתיחה), דגים, בשר וטירמסו בטעם בלתי נשכח. מסעדת 'קפה מילאנו' נמצאת במיקום מרהיב המאפשר הצצה נוספת לנוף המרשים של אבו דאבי מבעד לחלונות הענק השקופים, כולל הים הערבי. ואם התמזל לכם, נסו לתפוס שולחן במרפסת (כשמזג האוויר לא חם מידי).

נסו לתפום מקום במרפסת. קפה מיאנו. צילום: יח״צנסו לתפום מקום במרפסת. קפה מיאנו. צילום: יח״צ

Butcher & Still - מסעדת בשרים ששמה הולך לפניה באבו דאבי. נחשבת לאחת ממסעדות הבשרים הטובות באיחוד האמירויות. הבשר במסעדה מיובא מקנזס שבארה״ב והטעם של נתחי הסטייק מושלם לאוהבי בשר. צורת ההגשה, הצילחות, הכלים והשירות המדהים, שאופף בעצם כל אחת מהמסעדות של פור סיזנס, הן חוויה בפני עצמה ואל תחמיצן את הסטייק פילה במסעדה- הטעם פשוט בלתי נשכח. 

צילום: פספורטניוז מסעדת בשרים ששמה הולך לפניהצילום: פספורטניוז מסעדת בשרים ששמה הולך לפניה
 

Al Maylas - בר לאונג' בלובי המלון המציע, בכל שעות היום כמעט, כל סוג של קפה שבא לכם ומבחר סוגי תה לצד כריכונים, מאפים מתוקים ומלוחים, פירות ומגוון פינוקים לחיך והטעמים, שוב, פשוט מושלמים. ניתן לשבת גם בחוץ ואיך לא, לצפות בקו הרקיע של אבו דאבי.

Crust - המסעדה הפתוחה מידי בוקר מהשעה 07:00 ועד השעה 11:00 מציעה מגוון אוכל שלא ניתן לתיאור. סוגי חביתות, Egg Benedict, מאפים המיוצרים במקום בטעמים שונים של המטבח הערבי כולל זעתר טרי, עלי תרד, גבינות, חומוס, פיצות, דגים, נקניקים, מאכלי בריאות ועוד ועוד. למעוניינים, ניתן לקבל גם מנות ״אל לה קארט״ מתפריט ייחודי.

ארוחת הבוקר ב-Crust.צילום: פור סיזנס יח״צארוחת הבוקר ב-Crust.צילום: פור סיזנס יח״צ

החדרים: לא בא לצאת מהם

במלון, כאמור, 200 חדרים וסוויטות ענקיות. כולן מעוצבות למשעי ומאובזרות בטכנולוגיה מתקדמת כיאה למלון יוקרה בסדר גודל שכזה, והתחושה שנכנסים לחדרי הענק האלה שלא ממש בא לצאת מהם. סוויטת האקזקיוטיב, בה שהינו, כללה, ביו היתר, סלון, פינת אוכל, פינת עבודה מתקדמת, עמדת קפה, עמדת תה, חדר ארונות, חדר שינה ענק וחלונות ענק מהרצפה עד התקרה המשקיפים החוצה, שוב אל קו הרקיע של אבו דאבי או למפרץ הערבי המרהיב. 

אי אפשר לצאת מהחדרים. אמבטיה בסוויטת המלון.צילום: פור סיזנס יח״צאי אפשר לצאת מהחדרים. אמבטיה בסוויטת המלון.צילום: פור סיזנס יח״צ
צילום: פור סיזנס יח״צצילום: פור סיזנס יח״צ

הספא: לשחרר את זה בסטייל

לא רק האוכל הוא אוויר פסגות בפור סיזנס אבו דאבי, מתחם הספא היוקרתי The Pearl Spa הוא עוד אחד מהאטרקציות האין סופיות שהופכות את המלון הזה למה שהוא. בספא 8 חדרי טיפולים המציעים תפריט מגוון של טיפולים רחב כולל גולת הכותרת, טיפולים מיוחדים הנקראים Signature Treatment ומשלבים סוגים שונים של מסאז'ים לגוף ולפנים. בטיפול תוכלו לבחור את סוג המוזיקה שתשמעו בזמן העיסוי. כמו כן, תתבקשו לבחור את סוג השמן המתאים לכם מתוך מבחר של 3 סוגי שמנים, כולם נהדרים מה שהופך את הבחירה ללא קלה בכלל. אחרי העיסוי ניתן ליהנות מסאונה יבשה או רטובה, ג'קוזי, בריכות זרמים לשחרור השרירים והאמת, שעם כל המכשירים וההיצע במתחם קצת קשה לזכור הכל. לזוגות יש מסאז' זוגי בסוויטה זוגית חלומית הכוללת מקלחת והכל שוב לצלילי מוזיקה שתבחרו. תפריט הטיפולים מציע גם טיפולים אורגניים לגוף וטיפולי פנים הוליסטיים לגברים ונשים, וטיפולי אנטי אייג'ינג'.

The Pearl Spa/ צילום: יח״צThe Pearl Spa/ צילום: יח״צ
 
The Pearl Spa/ צילום: יח״צThe Pearl Spa/ צילום: יח״צ

הקניות: כל מה שרוצים במקום אחד

המלון מחובר בדרך גישה קצרה, מרחק הליכה של דקות בודדות, למרכז הקניות היוקרתי Galleria - קניון חדיש עם למעלה מ-130 חנויות, בוטיקים, מסעדות ובתי קפה תחת קורת גג אחת. יש בו את כל הרשתות המובילות בהן: זארה, אדידס, טומי הילפינגר, אלדו, שאנל, פראדה, גוצ'י, ספורה, ויקטוריה סיקרט, גאוקס, גאנט, הוגו בוס, פנדי, אברקומבי, ארמני שאנל ועוד. הקניון המפואר נמצא גם במרחק הליכה ממוזיאון 'לובר אבו דאבי', חוף סעדיאט ואטרקציות מרכזיות נוספות.

צמוד למלון. Galeria mall/  צילום: פספורטניוזצמוד למלון. Galeria mall/ צילום: פספורטניוז

כמה זה עולה? 

המחיר לחדר בסיס בחודש אפריל מתחיל במחיר של החל מ-900 AED שהם כ-250 דולר. לא זול, אבל אם אתם חובבי יוקר, זה המקום עבורכם. 

איך מגיעים? 

לאבו דאבי הגענו בטיסה ישירה עם חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי Etihad Airways. הטיסה אל היעד ארכה כ-3 שעות בלבד. (אגב, אם אתם טסים לדובאי, מומלץ לשקול לבקר באבו דאבי המרוחקת כשעה וחצי נסיעה בלבד ממרכז דובאי). איתיחאד איירווייס - הגורפת פרסים בזכות השירות, איכות המטוסים והטכנולוגיה המתקדמת - מפעילה טיסה יומית בקו ת״א-אבו דאבי. חברת הלואו קוסט 'וויז אייר אבו דאבי' מציעה אף היא טיסות ישירות לאבו דאבי.

מתי לבקר?

עונות המעבר בחודשים אפריל-מאי וספטמבר-אוקטובר, נחשבים לחודשים המומלצים לביקור באיחוד האמירויות. מזג האוויר נוח ומאפשר ליהנות מהאטרקציות בחוץ ומחירי המלונות לא בשיאם. גם החודשים ינואר-פברואר נחשבים  נוחים עם טמפרטורה של כ-15-16 בלילה.  

הכותב היה אורח של מלון Four Seasons Abu Dhabi
צילומים: יח"צ Four Seasons Abu Dhabi

קו הרקיע של אבו דאבי מהמלון. צילום: פספורטניוזקו הרקיע של אבו דאבי מהמלון. צילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: four seasonsאבו דאבי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: