אא

המיזם החדש של אל על: FLYSTORE AGENT, חנות און ליין לסוכני הנסיעות

החנות הוקמה כחלק מאסטרטגיית חטיבת מכירות ותיירות באל על, לחיזוק הקשר עם סוכני הנסיעות והגדלת הצעת הערך עבורם עם מועדון הנוסע המתמיד ומיועדת לסוכנים המחזיקים בפליי קארד. ירום ודיש: ״נמשיך להיות חברת התעופה הטובה ביותר לסוכני הנסיעות״

״נמשיך להיות החברה הטובה ביותר לסוכנים״. ודיש. צילום: אל על ״נמשיך להיות החברה הטובה ביותר לסוכנים״. ודיש. צילום: אל על

חברת אלעל משיקה היום את חנות האון-ליין החדשה והראשונה מסוגה עבור סוכני הנסיעות. החנות הוקמה בתוך אתר FLYZONE – אתר הסוכנים ומנהלי משרדי נסיעות של אל על, אשר הושק לפני מספר חודשים, בהובלתו של ירום ודיש סמנכ״ל המכירות והתיירות של החברה, המשדרג את הממשקים השונים בין אל על לסוכני הנסיעות. 
החנות החדשה מהווה יוזמה ראשונה מסוגה בה הסוכנים המחזיקים בכרטיס האשראי פליי-קארד של מועדון הנוסע המתמיד, זכאים לממש את הנקודות הצבורות במגוון רחב של מוצרים- מוצרי חשמל; לבית ולמשפחה; מותגי אופנה; ספורט ובריאות; טלויזיות ומחשבים; סלולר וגאדג'טים; טיולים וחופשות; קולינריה, אלכוהול ומסעדות; הופעות ועוד.

מחברת אל על נמסר לפספורטניוז כי  FLYSTORE AGENT מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית חטיבת מכירות ותיירות באל על , לחיזוק והעמקת הקשר עם הסוכנים, והגדלת הצעת הערך עבורם. בהמשך צפויה אל על להכריז על מגוון נוסף של הטבות מיוחדות לסוכנים במסגרת החנות הייעודית.

ירום ודיש, סמנכ"ל המכירות והתיירות של אל-על , בירך על ההשקה ואמר: ""אנו נרגשים להשיק את FLYSTORE AGENT -חנות האון ליין החדשה והבלעדית לסוכני הנסיעות באתר החדש FLYZONE. אנו ממשיכים במימוש ההבטחה עבור לקוחותינו, סוכני הנסיעות ומציעים להם הנחות חסרות תקדים במימוש הנקודות באמצעות חנות האון ליין החדשה. אני רוצה להודות לשרון ארקין-סגנית מנהל סניף ישראל ולעמית לוי, מנהל מכירות ישראל, אשר יזמו את הקמת חנות ה FLYSTORE AGENT ושדרוגים נוספים שיעלו בהדרגה במהלך השנה. חברת אל על תמשיך להיות חברת התעופה הטובה ביותר לסוכני הנסיעות, ובהזדמנות זו, שולח ברכות לחג פסח שמח וכשר, חג של חירות, פריחה והתחדשות".
 
עמית לוי, מנהל מכירות ישראל, אמר: "אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה, הקמת החנות הזו הינה פרי עבודה משותפת של מספר גורמים באל על שכולם נרתמו למען מטרה אחת- מתן הטבות ייחודיות לסוכני הנסיעות. חברת אל על מאז ומעולם ראתה בסוכני התיירות ומנהלי משרדי הנסיעות שותפים מלאים שלנו, והחנות הזו מהווה ביטוי נוסף לעומק הקשר וחשיבותו עבורינו באל על".
 
כזכור, חברת אל על בהובלתו של ודיש, השיקה לפני מספר חודשים את FLYZONE אתר חדש לסוכנים ומנהלי משרדי נסיעות. האתר מייעל את תהליכי העבודה ומשדרג את הממשקים השונים בין אל על לסוכני הנסיעות. האתר מציע מגוון כלים דיגיטליים לשירות עצמי, מידע מקצועי, הפקת דוחו"ת, ביצוע מכירות ועוד.

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלירום ודיש

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: