אא

רוצים לחוש כמו ג׳יימס בונד? רוצות להרגיש כמו בסרט ״אישה יפה״?

אם אתם מחפשים השראה לחופשות שלכם, כדאי שתדעו שכמה מהסרטים והסדרות הכי נחשבות בעשורים האחרונים צולמו בבתי המלון של רשת מלנות היוקרה הבינלאומית, Four Seasons. איזה סרטים ובאילו ערים?

 Four Seasons Resort Maui צילום יחצ Four Seasons Resort Maui צילום יחצ

בין אם זה לחוות רומנטיקה זוהרת כמו של ויויאן (ג'וליה רוברטס) ואדוארד (ריצ'רד גיר) ב-Pretty Woman, לרדוף אחר הרפתקאות ברחובות לונדון בתור ג'יימס בונד, או לברוח לחופשה משפחתית בעקבות משפחה מודרנית, לא חסרות השראות לטיולים בגוון הוליוודי ומלונות שהיו הרקע המושלם.

"האביר האפל", מסדרת באטמן, שמוכתר לא פעם כאחד מסרטי גיבורי העל הטובים ביותר,  ואף זכה באוסקר צולם ב-IFC, המיקום של מלון Four Seasons הונג קונג, יעד קולינריה ובריאות בקצה של נמל ויקטוריה. עם קו רקיע אורבאני, ואנרגיה עירונית של הונג קונג, שבעה כוכבי מישלן וספא בהשראת זן.

כך, שמי שירצה לחיות בסגנון של ברוס וויין, יכול לעשות זאת באחת הסוויטות של ה-Four Seasons Hotel Hong Kong ששופצו לאחרונה. בטרקלין האקזקיוטיב בקומה 45 יוכלו לצפות על נמל ויקטוריה, ממש כמו באטמן.

Four Seasons Hotel Hong Kong צילום יחצFour Seasons Hotel Hong Kong צילום יחצ

הצופים בעונה הראשונה של ה"לוטוס הלבן" חלמו על שהות בגן עדן של נופש. מספר סוויטות ב- Four Seasons Resort Maui, מילאו תפקיד משנה בדרמה הקומית האפלה, כולל הסוויטה הנשיאותית Lokelani שהפכה ל"סוויטת האננס" הידועה לשמצה. פיתולי העלילה של עונה 2 התגלגלו לסיציליה, לארמון סן דומינקו, San Domenico Palace, Taormina, A Four Seasons Hotel, היושב על צוק סלעי עם בריכת אינסוף, גנים איטלקיים ומסעדות עם כוכבי מישלן.

Four Season Hotel Sicily San Domenico Palace צילום יחצFour Season Hotel Sicily San Domenico Palace צילום יחצ

מי שתמיד חלמו להיות סוכנים חשאיים, מומלצת שהות ב-Four Seasons Istanbul at Sultanahmet שצולם בגרסה המחודשת של "המלאכיות של צ'ארלי", מ-2019. טרקלין Süreyya Teras על הגג שימש כחלל המפגש לדיון של בוסלי והמלאכיות. ניתן לראות את פנים המלון גם כשסבינה (קריסטן סטיוארט) חודרת לחדר המלון של פלמינג כשהיא מחופשת לעוזרת בית כדי לחפש בחפציו.

לחובבי סרטי ג׳יימס בונד האגדי, כדאי לשים לב למלון Four Seasons London בכיכר Ten Trinity, שמילא תפקיד משני כבניין הממשלה ב- Sky Fall, שבו דמותה של ג'ודי דנץ' M, פגשה את גארת' מלורי כדי לדון בפרישה המוקדמת שלה.

Four Seasons Hotel London at Ten Trinity Square צילום יחצ Four Seasons Hotel London at Ten Trinity Square צילום יחצ

אפשר גם ללכת על רומנטיקה של הכוכבים: כך ניתן לחיות מחדש את הקומדיה הרומנטית בכיכובם של ג'וליה רוברטס וריצ'רד גיר - אישה יפה, בהשתתפות המלון בוורלי ווילשייר, מלון Four Seasons, בלב בוורלי הילס, עם חנויות קניות מעצבים, אוכל משובח וסוויטות עוצרות נשימה.

Beverly Whilshire a Four Seasons Hotel צילום יחצ  Beverly Whilshire a Four Seasons Hotel צילום יחצ

 Beverly Whilshire a Four Seasons Hotel צילום יחצ Beverly Whilshire a Four Seasons Hotel צילום יחצ

אפשר להיות Pretty Woman for a Day עם מקומות אירוח מפוארים, סיור מאחורי הקלעים בבתי האופנה המפורסמים ביותר של רודיאו דרייב ויועץ סטיילינג אישי, ממש להיכנס לנעליה של ויויאן וליהנות מהחוויה המובהקת של בוורלי הילס.

C’est magnifique! חופשה רומנטית בהשראת אמילי בפריז. Grand-Hôtel du Cap-Ferrat, A Four Seasons Hotel, מלון המשקיף על הים התיכון, שהוא התפאורה לטיול של אמילי לסנט טרופז בעונה 2. אפשר גם לבקר בעיר הרומנטית בעולם, במלון Four Seasons George V בפריז, המעוצב בסגנון אר-דקו, משנת 1928, השוכן במשולש הזהב של פריז עם נוף למגדל אייפל, כפי שנראה בעונה 3.

עוד קומדיה רומנטית שניתן לקחת ממנה השראה, היא על נשים שמאחדות כוחות נגד בעל בוגדני, בכיכובן של קמרון דיאז, לסלי מאן וקייט אפטון: "האישה האחרת" שצולם ב- The Ocean Club, A Four Seasons Resort, Bahamas. אתר הנופש הממוקם לאורך רצועה של 8 קילומטרים של חוף טבעי עם חול לבן באי פרדייז.

בהשראת אחת המשפחות האהובות על הטלוויזיה, אפשר לבחור לצאת לטיול המתאים ל"משפחה מודרנית" באתר הנופש Four Seasons Maui ב-Wailea, התפאורה לחופשה משפחתית בעונה השנייה. אפשר להירגע כמו ג'יי בביתן ליד הבריכה או בסלון כמו גלוריה בחוף Wailea, אחד מחופי החול המוזהבים הגדולים של מאווי. אפשר גם לחקור את כל מה שיש למאווי להציע כמו קמרון ומיצ'ל או להפוך את הטיול לבילוי זוגי רומנטי בהשראת אחד מזוגות הטלוויזיה האהובים ביותר, קלייר ופיל.

למי שמכור ללהיט של נטפליקס "בית הנייר", מומלץ לצאת לטיול למקום שבו התרחש כל האקשן במדריד - הידועה כעיר של שדרות אלגנטיות ופארקים רחבי ידיים ומטופחים, וידועה במאגרים עשירים של אמנות אירופאית. DANI המסעדה האלגנטית ב- Four Seasons Hotel Madrid, מציגה פרשנויות ייחודיות למאכלים אנדלוסיים מסורתיים, לוקחת חלק בדרמת פשע האהובה.

FOUR SEASONS HOTEL SULTANAHMET צילום יחצ  FOUR SEASONS HOTEL SULTANAHMET צילום יחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: four seasons

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: