אא

לוח טיסות הקיץ של אוסטריאן איירליינס: כ-120 יעדים ומעל 1200 טיסות שבועיות

חברת התעופה האוסטרית מרחיבה את רשת הטיסות קצרות הטווח שלה ותפעיל שבעה יעדים חדשים בלוח טיסות הקיץ

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

אוסטריאן איירליינס מרחיבה משמעותית את פעילותה בלוח טיסות קיץ 2023: תפעיל טיסות לכמעט 120 יעדים ומעל 1,200 טיסות שבועיות. החברה האוסטרית תציע שבעה יעדים חדשים.

הטיסות לפורטו, מרסיי, בילונד וטיבאט הן חדשות לחלוטין. בעבר הופעלה טיסה על בסיס עונתי, לעיר פאלרמו בסיציליה, מעתה תכלל אף היא בלוח הטיסות המתוכננות לקיץ. כמו כן, יופעל שוב הקו לווילנה, בירת ליטא, שכבר הייתה מרכיב קבוע ברשת הנתיבים האוסטרית לפני מגיפת הקורונה. חברת התעופה האוסטרית מציעה טיסות לכל היעדים החדשים עד שלוש פעמים בשבוע. העיר הנורבגית טרומסו, שאוסטריאן איירליינס השיקה כ"טיסת חג המולד" בדצמבר 2022, תופעל פעם בשבוע בין יוני לאוגוסט.

"הרחבת רשת הטיסות קצרות הטווח מדגישה את מיצובנו כמספר 1 בווינה ומגדילה את מקומנו בשוק האירופי. המטרה היא להעניק לנוסעים שלנו פורטפוליו מגוון של יעדים אירופיים, כמו גם לוח טיסות אטרקטיבי", אמר מייקל טרסטל, מנהל המסחר הראשי של אוסטריאן איירליינס.

וילנה הייתה היעד הראשון בין היעדים החדשים ב-2023 וכבר הושקה לראשונה ב-26 במרץ. בשבועיים הקרובים יושקו אחריה היעדים פאלרמו ב-30 במרץ, מרסיי ב-31 במרץ, פורטו ב-1 באפריל, בילונד ב-4 באפריל וטיבאט ב-13 במאי. ההשקה האחרונה מתוכננת ב-5 ביוני לטרומסו.

צילום: Shutetrstock וילנהצילום: Shutetrstock וילנה

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוסטריאן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: