אא

רשת הילטון מכפילה את פעילותה בפורטו ריקו

לרשת הילטון כיום 7 מלונות באי והחל מסוף 2025 יעמוד ההיצע על 16 מלונות ואתרי נופש הכוללים כ-4,400 חדרים. "פוארטו ריקו ממלאת תפקיד קריטי בהיסטוריה של הילטון״, אמר סגן נשיא ברשת הילטון

פורטו ריקו. צילום: Shutterstock פורטו ריקו. צילום: Shutterstock

רשת מלונות הילטון העולמית מסתערת על פוארטו ריקו.

הילטון הודיעה על תוכניותיה להכפיל את פעילותה בפוארטו ריקו, אחד האיים הכי בולטים באיים הקריביים, יעד שכבר בו אוסף המלונות הגדול ביותר של הרשת באיים, עם שבעה נכסים קיימים הכוללים יותר מ-2,350 חדרים בארבעה מהמותגים המובילים בתעשייה של הילטון.

"פוארטו ריקו ממלאת תפקיד קריטי בהיסטוריה של הילטון, שכן היא הזניקה את הצמיחה הגלובלית של החברה כשקיבלה בברכה את המלון הראשון של הילטון מחוץ לארה"ב הקונטיננטלית ב-1949 עם פתיחתה של קאריבה הילטון האייקונית", אמר פבלו מטורנה, סגן נשיא פיתוח, הקריביים ואמריקה הלטינית של הילטון. "כמעט 75 שנים מאוחר יותר, המחוייבות העמוקה שלנו לפוארטו ריקו היא חזקה כתמיד, שכן אנו מתכננים להציג את המותגים של הילטון ביעדים חדשים ברחבי אי הקסם."

כיעד מועדף עבור של רשת הילטון בקריביים, צינור הפיתוח של החברה במסגרתו יצטרפו 9-10 מלונות חדשים בפורטו ריקו כולל חמישה מותגים חדשים לשוק, עם תוכניות להציג את קולקציית Curio הראשונה של הילטון, Tapestry Collection by Hilton, Hilton Garden Inn, Tru by Hilton ו- Homewood Suites by Hilton לאי. עם התוספות הללו, סל המלונות של הילטון יוכפל יותר מסוף 2025, ויביא את היצע החברה ל-16 מלונות ואתרי נופש הכוללים כמעט 4,400 חדרים בשמונה מותגים בפורטו ריקו.

הילטון תוסיף עוד בתי מלון הנמנים על ההרשת לפי במפרט הבא:
Tapestry Collection by Hilton צפוי להופיע לראשונה  השנה עם 186 החדרים, עם מלונות Condado Palm Inn San Juan, Tapestry Collection by Hilton.
Curio Collection by Hilton תפתח את המלון הראשון שלה בפורטו ריקו בשנת 2025, עם 332 חדרים. San Juan Condado Plaza, Curio Collection by Hilton, יגיעו לראשונה לאחר שיפוץ מלא. מגדלי פלאזה הילטון חודשו כ-Curio Collection על ידי הילטון וכ-Hilton Garden Inn.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

רשת הילטון גם מרחיבה את מותגי השירות הממוקדים שלה:
מלון הילטון גארדן אין הראשון בפורטו ריקו צפוי להיפתח מאוחר יותר השנה עם מלון הילטון גארדן אין סן חואן קונדדו בן 240 החדרים, המהווה חלק מהשיפוץ וההסבה של קונדאדו פלאזה הילטון. נכס שני של הילטון גארדן אין, הילטון גארדן אין דוראדו בן 153 החדרים, אמור להיפתח בשנת 2025.
מותג ה-Tru by Hilton הראשון בפורטו ריקו צפוי להיפתח בשנת 2025, עם 77 חדרים- Tru by Hilton San Juan Condado.
שני נכסים של Hampton by Hilton מתוכננים לשנת 2025, עם 138 חדרים Hampton by Hilton San Juan City Center וה-Hampton by Hilton Ponce בן 120 חדרים.
Homewood Suites by Hilton מתכוונת לפתוח את המלון הראשון שלה בפורטו ריקו עם בשנת 2025 עם-118 חדרים במלון Homewood Suites by Hilton San Juan City Center.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הילטוןרשת מלונות הילטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: