אא

לראשונה: מלון JW Marriott במדריד

מותג היוקרה של רשת מלונות מריוט JW , נחת השבוע לראשונה בבירת ספרד. המלון החדש בן 139 חדרים ולמרבית הסוויטות הממוקמות בקומות העליונות יש טרסות גדולות המתהדרות בנופים מרהיבים של מדריד

פוארטה דה סול, מדריד. צילום: Shutterstock פוארטה דה סול, מדריד. צילום: Shutterstock

JW Marriott, מותג היוקרה של רשת Marriott Bonvoy הכולל 30 מותגי מלונות, השיקה השבוע את המלון הראשון שלה בספרד עם פתיחתו של מלון JW Marriott Hotel Madrid.

מלון היוקרה החדש ממוקם באזור Canalejas, בבירת ספרד, ליד כיכר ״פוארטה דל סול״, השוקקת, בלב מדריד.

"JW Marriott נמצאת בחזית האבולוציה של נסיעות יוקרה", אמר ברוס רוהר, סגן נשיא העולמי,  של מותג JW Marriott. "אנחנו נרגשים להביא את המותג JW Marriott לספרד. JW Marriott Hotel Madrid הוא השתקפות אידיאלית של מי אנחנו ומה שאנחנו מייצגים, החל מהעיצוב המתחשב שלו ועד לתכנות המותאמות אישית שנוצרו תוך מחשבה על הבריאות ההוליסטית של האורחים".

ברשת מריוט מציינים כי ״המלון יציע סטנדרט חדש של יוקרה, כזה המעורר השראה לאורחים להגיע לאיזון ולהיות נוכחים בגוף, בנפש וברוח. כל פרט במלון נאצר כדי לעודד את האורחים להרהר ולהיטען מחדש. בין אם זה לטבול את הנופים המדהימים של העיר מהפרטיות של מרפסת חדר האירוח שלהם, ליהנות מנווה המדבר הבוטני של El Patio JW Garden שבו מגדלים מרכיבים המשמשים את המסעדה ובר הקוקטיילים, או להתפנק בגנים של העיר עם ההיצע של המקומיים״.

המלון החדש בן 139 החדרים, לרוב הסוויטות הממוקמות בקומות העליונות יש טרסות גדולות המתהדרות בנופים מרהיבים של מדריד.

בנוסף לחדר הכושר הגדול והמאובזר ואזור הבריאות, מעצבי המלון דאגו לחוויות מיוחדות בחדרים המאפשרים לאורחים ליהנות ממסע של בריאות מותאם אישית במהלך שהותם. מחצלות יוגה זמינות בכל החדרים ואימוני וידאו ותרגולי מדיטציה באמצעות קודי QR ״המאפשרים לאורחים לטפח את הרווחה הפיזית שלהם״. גם האמבטיה, עם רשימות השמעה של סוגי מוזיקה מיוחדים כולל הגדרות תאורה להתאמה אישית, מה שהופך כל חדר רחצה לחוויית ספא פרטית. למבנה המלון עצמו יש מורשת ייחודית הלוכדת את עצם מהות העיר. הארכיטקטורה והעיצוב של המלון הופקדו בידי קבוצת רוקוול, שיצרה קונספט אלגנטי תוך שימוש בחומרים טבעיים ופלטת צבעים ניטרלית כדי להבטיח סביבה מרגיעה. נגיעות העבר ההיסטורי של הבניין נותרו גלויות באמצעות שימור של אלמנטים מסוימים, כמו עמודי ברזל יצוקים מהמאה ה-19.

המהות של מדריד קשורה קשר הדוק להיסטוריה שלה ומלון JW Marriott Hotel Madrid שיתף פעולה עם האקדמיה הספרדית לבושם, עשה כבוד למורשת הייחודית של הבניין ולעבר החושני של העיר, כדי ליצור חווית בריאות הוליסטית מלאה המעוררת את החושים.

בתור התחלה, כל אורח מתקבל עם תה מסורתי בניחוח סיגלית או רוזמרין בכוס קרמיקה מלאכתית בעת ביצוע הצ'ק-אין. לאחר מכן האורחים בוחרים מתוך אחד מחמישה ריחות אשר יונחו לאחר מכן בארון הבגדים שלהם. סיפורים על מדריד והריחות שלה נמצאים על השולחן ליד המיטה, שנועד להרגיע את הנפש לפני השינה. בלובי יש תערוכה הכוללת בקבוקי בושם עתיקים, ספרים ותמציות, אותם האורחים יכולים לסקור בשעות הפנאי שלהם.
בשיתוף עם השף, בעל כוכב מישלן, מריו סנדובל, במלון החדש יצרו קונספט של אוכל וקוקטיילים שמעלים וממציאים מחדש בעדינות את הטעם המקומי. באמצעות מרכיבים שגדלו בגן של JW ומקורם בספקים מקומיים, 'QU' מציעה את הביטוי האולטימטיבי בטעם ספרדי מעודן. מוגשת על מנות בהשראת היופי של מיכלי בושם, כל ארוחה מזינה יותר מסתם את הגוף, ומערבת את כל חמשת החושים כדי ליצור חווית אוכל בלתי נשכחת שתופסת את המהות של מדריד. המבקרים יכולים ללגום ולהתענג על רוח העיר באמצעות תפריט קוקטיילים יצירתי המדגיש מרכיבים מקומיים וניחוחות איקוניים כמו שוקולד, רוזמרין ולימון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מריוט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: